annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

RTL XL ook voor Sony smart tv!

RaluFF
Lid

RTL XL ook voor Sony smart tv!

Beste mede Sony gebruikers,

 

Ik begrijp niet dat Sony geen RTL XL app beschikbaar heeft. Er is geen contract is het antwoord van custodes support. Ik zeg, sluit dat dan af voor al die mensen die dat heel graag wel zoude waarderen.  Ik ben voornemens om een petitie te gaan starten om Sony te bewegen om hier nu eens wat aan te gaan doen. Voor ik hier tijd en energie in ga steken wil ik graag weten of er veel vraag is naar RTL XL en bij voorkeur ook uitzending gemist voor Sony Tv en suroundsets.

Bij voldoende positief reacties ga ik van start. Hoor het graag.

 

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Dat de RTL XL applicatie niet aanwezig is komt doordat RTL XL een andere videoplayer gebruikt en deze niet aanwezig is in de Sony Bravia's.

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
RaluFF
Lid

Bedankt voor je reactie.

In mijn geval gaat het om een home cinemaset i.c.m. met een Toshiba tv.

Namleijk de Sony BDVNF7220 2.1 Home cinema set met blu-ray speler.

Hierin is wel pgenomen de app van veronica, SBS 6, net 5 en Kijk, maar niet RTL XL.

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zomaar een idee: wat te denken aan de HDMI stick Chromecast?

Al heb ik daar zelf nog geen enkele ervaring mee, maar naar mijn weten heeft deze stick heelveel mogelijkheden met diverse applicatie's.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
RaluFF
Lid

Heb een Chromecast kloon ( EZCAST)  via HDMI. Werkt op zich best aardig, zeker in combinatie met een Ipad.

Maar de aanschaf van deze set is met name gedaan om gebruiksgemak en om te voorkomen dat je weer met een stapel apps en remotes moet werken voor iedere afzondelrijke app of aplicatie.

Het is 2015, Sony is toch geen kleine speler op de markt....Dit moet geen onmogelijk opgave zijn.

Gaat volgens mij om de wil.

Peter.
Nieuw

Vandaag een bdp.S6500 bluray gekocht.

Tijdens het plaatsen en instaleren gezocht naar RTLXL en NPO uitzending gemist.

Eigenlijk van de gekke dat dit er niet opzit.

Ik ging er vanuit dat ik hier geen problemen mee zou hebben.

Ik heb nu wel spijt.

Ik had vast een ander merk genomen.

Dat is mijn straf om vertrouwen te hebben in Sony

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Je had je ook eerst beter kunnen inlezen over de mogelijkheden van de S6500 voordat je de aankoop deed.

 

Steeds meer merken verwijderen de RTL XL app de afgelopen tijd, waarschijnlijk heeft het met de rechten te maken.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Airlrac
Nieuw

Ik heb onlangs een Sony Smart TV aan geschaft (KD-49XG8399) en ben daarmee zeer tevreden. We schrijven nu inmiddels 10-2019 en merkte onlangs dat RTL XL (nog steeds) niet beschikbaar is (al dan niet met App) op deze Sony TV. Erg jammer. Ik begrijp ook het (rechten) probleem niet (als dat er al zou zijn) want op ieder computer, tablet of smart-phone is RTL XL gewoon beschikbaar. Wat is het probleem?

Fijn zou ook zijn wanneer ik de mogelijkheid zou kunnen krijgen een browser naar eigen keus (Google Chrome, FireFox etc.) te kunnen installeren, dus niet afhankelijk te zijn van een door Sony aangeboden browser.

Kan hier wat aan gedaan worden?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De RTL XL applicatie kan toch gesideload worden naar de XG8399?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!