annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ondeugelijk apparaat met slechte service / garantie.

profile.country.nl_NL.title
lomoone25
Nieuw

Ondeugelijk apparaat met slechte service / garantie.

Wij hebben een Sony Bravia KDL40-W5710. We hebben drie keer dezelfde problemen met de tv gehad, dat het beeld zwart was, geen geluid, zagen alleen aan het groene lampje dat de tv aanstond. We konden daardoor ook niet bij de instellingen komen en dan update doen. Toen de tv de eerste keer dit vertoonde viel die nog net in de garantie. De reparatiedienst heeft toen bij ons thuis software update gedaan en ging het tijdje goed en totdat de tv voor de tweede keer dezelfde kuren (in nog geen jaar tijd vertoonde) had. Toen heb ik de tv zelf naar reparatiedienst gebracht en weer werd er software update gedaanDe breng en haal kosten waren voor ons. Nu wederom heeft de tv dezelfde kuren, weer zelf gebracht en nu hebben ze weer software update gedaan en nieuw moederbord geplaatst!!!! Echter nu moet ik ook nog eens €186,- reparatie/montage kosten betalen. Ik heb al heel wat keren met Sony gemaild, maar de antwoorden die ik kreeg slaan totaal nergens op, doen gewoon of ze het niet begrijpen! Ik heb destijds voor deze tv die 3 jaar oud is, €1145,- betaald. Het is schandalig wat ik een ondeugelijk apparaat heb gekregen alsmede de garantie/service is ronduit schandalig.

0 ANTWOORDEN 0