Deel jouw ervaring!
Als de ingang van mijn Sony KDL-32WD759 op Digitaal staat dan kan ik met de rode toets van de afstandsbediening NPO Start oproepen. Maar als ik een onderwerp wil afspelen dan kan ik hoogstens een advertentie bekijken, maar dan verschijnt "Niet beschikbaar".
Weet iemand hoe dat komt? Ligt dat aan mijn provider Ziggo of aan Sony?
Ik heb bij Ziggo het pakket Connect & Play Start.
Het maak verschil ofdat je gebruik maak van de rode knop in het voormalige UPC gebied of in het voormalige Ziggo gebied. De rode knop functie is nog steeds verschillend in beide gebieden.
Net de 1e aflevering van de 11 steden zwemtocht teruggekeken, deze was beschikbaar en afspeelbaar.
Het is ook mogelijk dat het terugkijken niet beschikbaar is i.v.m. dat de NPO dit achter de betaalde applicatie heeft geplaatst.
73's
Bedankt.
Dus eventueel informeren bij Ziggo en/of NPO.
@pa3eia schreef:Het maak verschil ofdat je gebruik maak van de rode knop in het voormalige UPC gebied of in het voormalige Ziggo gebied. De rode knop functie is nog steeds verschillend in beide gebieden.
Net de 1e aflevering van de 11 steden zwemtocht teruggekeken, deze was beschikbaar en afspeelbaar.
Het is ook mogelijk dat het terugkijken niet beschikbaar is i.v.m. dat de NPO dit achter de betaalde applicatie heeft geplaatst.
73's
Welke uitzending/aflevering wil je terugkijken, zodat ik het ook hier kan proberen op de Android toestellen?
73's
Ach, het is in de eerste plaats de zoektocht naar de mogelijkheden. Er is weinig kennis over smart TV's. Ik heb het gevoel dat ik alles zelf moet uitzoeken.Maar goed, bij NPO Start zou ik best willen zien Live Radio NPO1 en verder zou Start>Gemist interessant kunnen zijn.
Elke ervaring is nuttig.
Ik heb geen android TV.
De NOS App op de TV is ook teleurstellend. Meestal verschijnt: Fout met videospeler.
@pa3eia schreef:Welke uitzending/aflevering wil je terugkijken, zodat ik het ook hier kan proberen op de Android toestellen?
73's