Deel jouw ervaring!
Vandaag een kdl-50w815b gekocht bij de Media Markt en heb er 30 minuten van kunnen genieten. Na de aansluiting met internet werd er automatisch een update gedownload en geinstalleerd. So far so good, na de herstart de Netflix app opgestart. Dit resulteerde in een foutmelding, waarna de tv uitging en niet meer wil op wil starten. Zie alleen een rode led knipperen (5x). Ook na 5 minuten zonder spanning hetzelfde probleem. Iemand een idee? Ervaring met dit probleem? Kan ik dit nog meer verwachten, want dan ga ik toch maar een Samsung kopen.....
Beste Sander7916,
Welkom op het forum.
Wat onzettend vervelend om te horen dat je nieuwe televisie het niet meer doet.
We willen je graag aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice op 020-6581888.
Ze zijn op werkdagen te bereiken van 9.00 tot 18.00.
Ze kunnen je hiermee het beste helpen en hopelijk kun je dan weer snel van je nieuwe televisie genieten!
Groetjes,
Mocht ik zoiets ondervinden: inpakken en terug naar verkooppunt en nieuwe vragen! Heb ik al met een nieuw slecht werkend toestel gedaan en heb onmiddellijk een nieuw gekregen. Pas op niet te lang wachten, kijk eens in huidige verkoopsvoorwaarden.