annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netwerkverbinding

OPGELOST
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Netwerkverbinding

Afgelopen woensdag heb ik op mijn Bravia EX500 (bedraad aangesloten op het netwerk) nog foto's bekeken vanaf mijn PC. Gisteren zagen de TV en de PC elkaar ineens niet meer, zonder dat er iets aan de instellingen is veranderd. De instellingen van mijn PC lijken in orde, want ik kan wel streamen via mijn WiFi Blu-rayspeler. De TV heeft wel verbinding met het netwerk, want de widgets zijn gewoon op internet te bekijken.

De TV ziet dus de PC niet, en bij de op het netwerk aangesloten apparaten op de PC kan ik de Bravia niet zien.

Geen idee wat er aan de hand kan zijn, alles lijkt in orde.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Tijdje geleden alweer.

 

Al eens het netwerk gereset en opnieuw een voor een opgestart?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Veel dank! Had dit al een aantal keren geprobeerd, maar zonder resultaat. Toch nog een poging gewaagd, en.. er is weer verbinding!

Heb overigens ook het thuisnetwerk delen in iTunes op de PC uitgeschakeld. Heb al eens eerder het idee gehad dat wanneer dat ingeschakeld is, de PC media wil delen via mijn Apple TV en dat de 'normale' netwerkverbinding dan minder soepel werkt. Of die theorie klopt? Geen idee.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Tijdje geleden alweer.

 

Al eens het netwerk gereset en opnieuw een voor een opgestart?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Veel dank! Had dit al een aantal keren geprobeerd, maar zonder resultaat. Toch nog een poging gewaagd, en.. er is weer verbinding!

Heb overigens ook het thuisnetwerk delen in iTunes op de PC uitgeschakeld. Heb al eens eerder het idee gehad dat wanneer dat ingeschakeld is, de PC media wil delen via mijn Apple TV en dat de 'normale' netwerkverbinding dan minder soepel werkt. Of die theorie klopt? Geen idee.

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Te vroeg gejuicht, nu weer geen verbinding.. ziet er nogal instabiel uit . Iemand enig idee?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zijn er op dat moment nog meer netwerk activiteiten?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Nee, buiten de smartphones die op standby staan is er niets actief. Vreemd blijft dat de PC wel als DNLA server herkend wordt door mijn Blu rayspeler, maar niet door de Bravia. Ik zie de Bravia wel op mijn PC (in het McAfee netwerkoverzicht) online staan..

 

profile.country.BE.title
erik_godderis
Ontdekker

al eens geprobeert om de Pc een vast ip adres te geven ?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Firewall probleempje?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!