annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

netflix probleem

A.Hofman
Nieuw

netflix probleem

Hallo,

 

Ik heb een sony tv KLD-40705C gekocht een tijd terug. Ik kon er gewoon netflix mee kijken en youtube en nog vele apps meer. Toen wou me netflix app niet meer starten en gezocht op internet dit forum. wat ik gevonden heb voor de oplossing was mijn tv resetten hij was dan weer zo goed als nieuw. zo gezegt zo gedaan tv weer op digitaal ingesteld verbinding met draadloos netwerk gemaakt. heb alle tv zenders maar als ik naar de apps ga heb ik hoog uit 8  apps voor de reset weet ik niet hoeveel waaronder ook netflix youtube enz enz. maar als ik op app toevoegen druk krijg ik 8 apps te zien maar waar is de rest gebleven ???? heb software update geprobeerd die op de tv zit en krijg de foutcode ( 2123 ) . de software versie die ik heb is pkg3.004eua . de internet symptonen geeft aan kabel verbinding OK / lokaal toegang OK / internettoegang OK. wie kan mij helpen om de netflix app weer terug te krijgen en youtube app en videoland app die ik altijd gebruikt heb.

11 ANTWOORDEN 11
A.Hofman
Nieuw

ja die heb ik geprobeert maar ik wacht dan even geduldig af heb trouwens de netflix app gevonden maar de rest nog niet maar geen toegang tot de service van netflix. bedankt voor je reactie ga ik wel even door met bier drinken.

 

iedereen alvast een gelukkig nieuw jaar!!! 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zie helaas dit topic.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!