annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix op smarttv

profile.country.BE.title
Olelitiere
Nieuw

Netflix op smarttv

Ik heb reeds 2 jaar een sony smart televisie en prima toestel. Keek tot voor kort ook vaak Netflix via de smartknop.

Sedert 1 week kan ik Netflix openen, bladeren en alles doen, behalve kijken naar afleveringen of films. Dan krijg ik telkens de foutmelding netflix-fout tvq-pb-101 ( 5.2.102). Ik nam dan ook contact op met netflix en zij adviseerden mij om de televisie gedurende 3 minuten zonder stroom te plaatsen ( wat ik dan ook deed ). Helaas same problem…

Volgens Netflix zit het in de firmware van het toestel of is de update niet goed. Ik heb gekeken bij de instellingen en alle updates zijn uitgevoerd… iemand een idee wat ik moet doen?

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Wellicht kun je ook aangeven om welke tv het gaat. (type)

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Olelitiere  schreef:

Ik heb reeds 2 jaar een sony smart televisie en prima toestel. 

… iemand een idee wat ik moet doen?


Begin eerst eens met ons te delen met welk type "Sony smart TV" het probleem voordoet, zodat we je mogelijk het juiste advies kunnen geven.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Olelitiere
Nieuw

Ik heb reeds 2 jaar een sony smart televisie en prima toestel. Keek tot voor kort ook vaak Netflix via de smartknop.

Sedert 1 week kan ik Netflix openen, bladeren en alles doen, behalve kijken naar afleveringen of films. Dan krijg ik telkens de foutmelding netflix-fout tvq-pb-101 ( 5.2.102). Ik nam dan ook contact op met netflix en zij adviseerden mij om de televisie gedurende 3 minuten zonder stroom te plaatsen ( wat ik dan ook deed ). Helaas same problem…

Volgens Netflix zit het in de firmware van het toestel of is de update niet goed. Ik heb gekeken bij de instellingen en alle updates zijn uitgevoerd… iemand een idee wat ik moet doen?

 

het gaat om een sony bravia KDL-32WE610

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ga je nu iedere keer een nieuw topic openen hiervoor?

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Heb je wel de laatste update erop staan?

 

https://www.sony.nl/electronics/support/lcd-tvs-we61x_w61xe_we66x_w66xe-series/kdl-32we610/software/...

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
40we660
Ontdekker

Een bekende van mij heeft hetzelfde probleem met de SONY 40we660

Tot een maand geleden kon zij ongestoord Netflix kijken. SIndsdien krijgt zij telkens de storing 5.2.101.

Na uitgebreid contact met de helpdesk van Netflix heeft ze zonder resultaat de volgende stappen ondernomen:

  1. de tv 3 minuten stroomloos laten zijn
  2. uitloggen bij Netflix en opnieuw inloggen
  3. de modem 3 minuten stroomloos laten zijn
  4. de firmware van de tv zowel via het netwerk als via een USBstick vernieuwen (maar de nieuwste versie v8-605 bleek al op de tv geïnstalleerd)
  5. de Netflix app vernieuwen
  6. een netwerkcontrole uitgevoerd die als conclusie 4 groene vinkjes oplevert en het woord "geslaagd".

 

Netflix zegt dat het niet aan Netflix maar aan de tv ligt.

 

Vandaar dat we nu de vraag hier stellen hoe dit probleem kan worden opgelost?

 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Wat ik nog kan bedenken is terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

 

Als dat ook niet werkt zou ik tegen iedereen met dit probleem zeggen, neem contact op met de Sony support.

 

https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email?cat=televisions-projectors1&pdp=kdl-40we660


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
40we660
Ontdekker

Dank Herels Tom voor je reactie.

Ik kan alleen nergens vinden waar je de terugzetmogelijkeden voor de fabrieksinstellingen vindt.

In elk geval niet bij de instellingen ?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens de "Helpgids" op de ondersteunings pagina van de WE660 is Fabrieksinstellingen te vinden onder Klantondersteuning.

 

Fabrieksinstellingen

Alle instellingen worden teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Nadat dit proces voltooid is, wordt het initiële installatiescherm weergegeven.

Opmerking
  • Schakel de televisie niet uit in deze periode (het duurt ongeveer 30 seconden) en druk op geen enkele knop.


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!