Deel jouw ervaring!
Sedert een 4-tal dagen kan ik geen titels meer afspelen via Netflix op m’n smarttv. Volgens Netflix ligt het probleem bij Sony.. al vanalles geprobeerd: resetten, software-update.. niks werkt. Iemand raad hoe dit op te lossen??
Misschien is het mogelijk om met ons te delen om wat voor een Sony TV het gaat, helaas hebben we geen glazenbol ter beschikking.
73's
Voor een update voor de Netflix applicatie ben je afhankelijk van de updates voor firmware van de WE660.
Wat je nog kan proberen is het volgende:
Vóór het starten van een stream de ondertiteling uitschakelen. Dan starten de streams weer zonder problemen op. De ondertiteling kan je na 3 tellen in de stream weer gewoon inschakelen en de film of serie speelt probleemloos af.
De oorzaak zit hem waarschijnlijk in een vol cache geheugen, die kan je niet zelf legen.
suc6 ermee,
73's
De enigste suggestie is de volgende: probleem met Netflix
Is wel de firmware up-to-date van de WE660?
suc6 ermee,
73's