annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL26U2000 kan geen zenders vinden

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
salten2011
Bezoeker

KDL26U2000 kan geen zenders vinden

Ik ben opeens alle zenders en kanalen kwijt. Toestel kan ze ook niet meer vinden. Stelt dat de antenne moet worden aangesloten maar die zit er gewoon in en werkt op ander toestel prima.

Wie weet raad?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
breedBenR
Lid

waar het in zit weet ik niet.

je kan proberen de tv echt uit te zetten en weer aan (niet standby, maar helemaal uit)

Je kan proberen 'terug naar fabrieksinstellingen' te zetten.

helpt dat niet, dan is er vermoedelijk iets versleten in de tv, in de tuner of in de antenne aansluiting - Maar doe eerst echt uit, echt aan en de fabrieksreset om uit te sluiten dat het aan je instellingen ligt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
breedBenR
Lid

zapt en zoekt u analoog?

of digitaal?

salten2011
Bezoeker

Dank voor de reactie,

Ik heb nog een analoog kabelsignaal van ziggo. Voorheen geen problemen mee en een ander sony toestel doet het ook nu nog prima op deze kabel.

Ik krijg op het defecte toestel (kdl26u2000) na het automatisch zoeken van de zenders -die niet gevonden worden- de mededeling 'svp antenne aansluiten'. Die is dan natuurliojk aangesloten maar het toestel pikt kennelijk signaal niet meer op. Waar zit dat dan in?

breedBenR
Lid

waar het in zit weet ik niet.

je kan proberen de tv echt uit te zetten en weer aan (niet standby, maar helemaal uit)

Je kan proberen 'terug naar fabrieksinstellingen' te zetten.

helpt dat niet, dan is er vermoedelijk iets versleten in de tv, in de tuner of in de antenne aansluiting - Maar doe eerst echt uit, echt aan en de fabrieksreset om uit te sluiten dat het aan je instellingen ligt.

salten2011
Bezoeker

ik wil graag resetten naar de fabrieksinstellingen maar in het menu kan ik die keuze niet vinden 😞

zie ik iets over het hoofd?