annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-55HX820: bij o.a. internet browsen springt display op zwart

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
maavort
Bezoeker

KDL-55HX820: bij o.a. internet browsen springt display op zwart

Hallo,

Het probleem is het volgende.

Mijn KDL-55HX820 heeft goede verbinding met netwerk en internet, echter zodra ik ga browsen laadt de pagina zich even zichtbaar, maar springt direct in een "zwarte toestand". Het lijkt alsof de resolutie zich probeert aan te passen (als vroeger bij een computermonitor op foute resolutie). Hetzelfde geldt voor laden van de widgetpagina. De "scene" selection kan alleen op Grafisch of Spel worden gezet.

Ik zie dat internet werkt: als ik www.nu.nl laadt kan ik dit wel als miniatuurtje zien bij vensterlijst.

Vandaar mijn gevoel dat dit een display instelling is die ik nergens kan veranderen. Ik heb de laatste softwareupdate uitgevoerd en heb de tv een paar keer vanaf fabrieksinstellingen ingesteld.

Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel.

Hartelijk dank,

Marcel.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
maavort
Bezoeker

Vandaag naar de winkel geweest. Lag dus echt aan de Bravia. Heb een nieuwe mee naar huis gekregen en die doet het prima!

Tot zover,

Marcel.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
breedBenR
Lid

Dit is wel iets om de helpdesk voor te bellen.

Misschien staat je TV in winkel modus? en zijn de widgets daarin afgeschermd?
Doet internet video het wel?

maavort
Bezoeker

@ breedBenR. Dank voor het meedenken. Ik heb zowel de winkel modus als de home modus geprobeerd. Van de widgets zie ik helemaal niets (maar waarschijnlijk doordat de pagina sowieso niet zichtbaar is). Internet video doet het ook niet. het enige wat het dus wel doet is het onzichtbaar laden van een pagina die vervolgens als (piepklein) minivenster getoond kan worden met live informatie. Zodra ik dit beeldvullend wil krijgen springt het beeld weer op zwart. De helpdesk heb ik ruim een half uur gesproken en heb alles doorgenomen. Het probleem is onbekend en de boodschap was "stuur maar terug via de winkel"...

Groet,

Marcel.

maavort
Bezoeker

Vandaag naar de winkel geweest. Lag dus echt aan de Bravia. Heb een nieuwe mee naar huis gekregen en die doet het prima!

Tot zover,

Marcel.