annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-42W805A mediaplayer geeft geen ondertitels !

Bluebloodmetal
Ontdekker

KDL-42W805A mediaplayer geeft geen ondertitels !

De (zeer triestige) mediaplayer app geeft geen srt-ondertitels weer ! Ook ondertitels in MKV bestanden worden niet weergegeven en zijn niet selcteerbaar ! Kan ik hier iets aan verhelpen? Is er een betere app?

Wat doe ik met netwerkschijven waar een paswoord op (moet) staan? (o.a. mijn NAS) Deze zijn perfect bereikbaar, maar als je zoek naar een mediabestand, lijkt hij gewoonweg leeg te zijn; er is ook geen optie om in te loggen ! Dit terwijl ik via mijn settop-box perfect alle mediabestanden op alle schijven kan afspelen ! (en met ondertitels !)

 

Is het echt teveel moeite voor Sony om deftige mediacenter software in hun smart tv's te steken?

Er is echt niet veel smart aan Sony smart TV ! Geen deftig mediacenter, geen Netflix, slordige YouTube app...wat ben je ermee? Juist, niets/nada ! Een settop-box blijkt nog steeds een must, al heb je een smart TV !

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Eddy29 had voor het ondertiteling probleem de volgende oplossing:

 - selecteer ondertiteling aan met de toets links boven.

 - start de film.

 - gebruik de toets "options", selecteer ondertiteling opties, selecteer coderen en selecteer de juiste codering.

 

 Tevens is het zo dat de bestandsnamen van de film en het ondertiteling bestand overeen moeten komen.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
rikush1
Ontdekker

Ik werk via usb-stick om mijn files af te spelen, en mijn W805 speelt gewoon echt alles af wat ik maar op de stick zet: avi,mp4,mkv...

Heb tot nu toe nog geen enkele tv gehad die alles ondersteunde, behalve deze dan...

profile.country.BE.title
danny606
Ontdekker

Hey,

 

Ik heb de KDL-42W655 en via het netwerk kan ik ook geen ondertitels afspelen. Het kan wel als je afspeelt via een usb-stick. Ik weet het, niet ideaal maar het is blijkbaar zo.

 

grt Alex

rs125r
Ontdekker

Hallo,

 

Ik heb de KDL-55W905 met hetzelfde probleem.

 

Ik heb een NAS aangeschaft om zo de films bekabeld te streamen naar de TV, wanneer er externe subs (.srt) bij zitten worden deze niet herkend, het werkt wel wanneer ik de film met ondertitel op een usb stick zet.

 

Graag een software update Sony...

 

Rob 

profile.country.BE.title
danny606
Ontdekker

Je kan ook de bestanden omzetten met freemake video converter. Zo krijg je 1 bestand met de ondertiteling in. Het is extra werk maar zo kan je dus wel via het netwerk afspelen en heb je geen usb stick nodig.

 

Alleen oppassen met mkv bestanden om te zetten, dan krijg ik telkens haperingen in het beeld, ook als ik afspeel op de computer. Met alle andere bestanden zoals mp4 heb ik dit probleem niet.

rs125r
Ontdekker

Hallo Danny,

 

Ja weet ik, maar dat is omslachtig en niet nodig.

 

Ik heb de TV (KDL-55W905A) gekocht om juist één en ander te vereenvoudigen, volgens de specificaties kan de TV overweg met .srt ondertitels en alle bekende film formaten en codecs.

 

Kan hij ook, alleen niet wanneer je streamed en dat staat nergens vermeld, hetzelfde geld voor diverse audio sporen, geeft de TV ook niet allemaal door, terwijl xbmc op mijn Asrock ION dit wel allemaal doet, ik wilde juiste afscheid nemen van mijn HTPC.

 

Kan Sony hier al op reageren?

profile.country.NL.title
DudokD77
Ontdekker

Hoi bij mij speelt de W805A wel alle formaten af, en ook de ondertiteling.

Alleen geeft hij de ondertiteling weer in een zwarte balk. Is dit bij jullie ook zo?

Ik heb alle coderingen geprobeerd, is er een manier om van de zwarte balken af te komen?

bekalkm
Nieuw

Na firmware updat geeft mijn Ido-55w905a prima ondertitels met selectie van gewenste taal via afstandsbediening
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat betreft ondertiteling, gebruik de zoekfunctie eens van de community.

Wat betreft Netflix, deze applicatie is gewoon beschikbaar in SEN's.

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!