annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-40WD650 wel/niet geschikt voor CI+?

profile.country.NL.title
Bravia1968
Ontdekker

KDL-40WD650 wel/niet geschikt voor CI+?

Hallo allemaal,

 

Ik heb een nieuwe sony tv dus verhuisd mijn ''oude'' sony tv naar de slaapkamer.

Nu wil ik graag zoals iemand mij aan rade die tv via een Smith CI+ module laten lopen.

Alleen geeft hij verschillende problemen weer nu.

De ene keer dat hij niets kan vinden van kanalen en de andere keer geeft hij aan dat de tv niet helemaal geschikt is voor CI+ module.

Volgens Ziggo is hij dat wel en gecertificeerd.

Maar hij doet niets, net zo min als dat hij verbinding maakt met internet draadloos ook niets, terwijl ik de volle sterkte heb boven.

Wie weet hier iets meer van?

Ik heb alle oplossingen van Sony op de website al geprobeerd.

Ik heb de module van iemand gekregen die de module al jaren niet meer gebruikte en ook niet geregistreerd staat bij Ziggo, los gekocht in de winkel en nooit gebruikt gehad.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De WD650 is geschikt voor CI+ versie 1.3. Waarschijnlijk is de module nog een versie 1.2.

Als de kaart nooit geregistreed is, lukt het ook niet meer om deze werkend te krijgen of te registeren bij Ziggo.

De CI+ module heeft helemaal niks met het thuisnetwerk te maken, de module decodeert alleen de TV-zenders die bij je abo horen als deze is geregistreerd onder een account.

 

Als de WD650 via de standaard instellingen van Ziggo geconfigureerd is, zitten de FTA (vrije kanalen) vanaf de 925.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Bravia1968
Ontdekker

Dank je wel voor uw reactie!

De CI+ module werkt dus helaas niet en zal dan een oudere versie zijn.

Internet toegang werkt helaas ook niet en zelfs Sony heeft hier geen oplossing voor.

De oplossingen waar ze mee aankomen heb ik allemaal uitgeprobeerd en werken helaas niet.

Dan een andere manier zien te vinden.

Hartelijk dank voor uw hulp!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waar denk je internet voor nodig te hebben met de WD650?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Bravia1968
Ontdekker

Daar zit een youtube app op, waarmee ik dan youtube filmpjes kan kijken, tja ik vind het wel lekker om s'avonds in bed of als ik weer eens ziek ben( wat erg vaak voorkomt, 14 operaties in 6 jaar) naar youtube relaxation channels te kijken, zoals natuur, stedentrips etc.

En dat kan niet via een humax decoder.

Wifi krijg ik niet aan de praat ook niet via de drie tal mails die ik al ontvangen heb van Sony, hij blijft de draadloos verbinding in tv wel vinden, hij vindt mijn wifi meteen, maar lokaal en internet verbinding weigert hij.

Ik heb al 5ghz uitgezet op modem en alleen 2,4 aanstaan.