annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-40nx700 5x led

profile.country.NL.title
protokos
Ontdekker

KDL-40nx700 5x led

hallo allemaal.

 

Ik probeer een gezin te helpen met hun televisie.. het is een Sony KDL-40nx700  volgens hun zeggen is het na een laatste software update gebeurd dat het scherm niet meer aangaat en het rode led knippert 5x.

 

Heb al geprobeerd om in het service scherm te komen maar dit laat niets zien,,, hoe kan ik de diagnose maken welk board er eventueel defect is.. of dat hij Gebrickt is en dan eventueel de firmware er opnieuw in de schieten.( als ik er aan kan komen althans )

Terug naar fabrieks instellingen kan ik ook niet want zodra hij uit standby wordt gehaald gaat het rode led 5 x knipperen.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een toestel uit 2010, waarschijnlijk is de NX700 niet meer te maken of er onderdelen voor te krijgen in deze weggooi maatschappij.

 

Google eens op "Sony Bravia blink codes", 5x knipperen van de LED houd in dat er o.a. problemen zijn met het LCD panel.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
protokos
Ontdekker

Hoi

 

Dank je voor het antwoord... er zouden 3 mogelijkheden zijn wat er stuk is..

Gezien mijn werk kan ik op component nivo repareren maar moet wel een soort van diagnose boom hebben wat ik waar moet meten..

Ben nu diverse service manuals aan het door ploeteren.

 

In ieder geval ik krijg geen service scherm waarin ik diverse dingen kan aflezen,,

ik vermoed de Tcon board defect is maar wil dit graag zeker weten,,