annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL 40 EX711 en Marantz SR6004 geen beeld/geluid van TV

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
aplavliet
Bezoeker

KDL 40 EX711 en Marantz SR6004 geen beeld/geluid van TV

Ik heb een KDL 40EX711 via zeer goede HDMI-kabel op AV receiver Marantz SR 6004 aangesloten. Heb 'm aangesloten op HDMI 1 (ook 4 geprobeerd) en 'HDMI out' op receiver. Tevens Blue Ray op receiver via HDMI. Blue Ray geeft beeld en geluid via receiver, echter gewoon TV niet. Menu van receiver krijg ik wel op TV te zien, dus er is een output.

Ben begonnen met automatische instellingen receiver, daarna handmatig. Beide gaven geen resultaat.

Zijn hier ervaringen mee?

B.v.d.

Pieter

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

Geachte Hr/Mevr Pieter,


Welkom op het Sony Nederland Forum.

Naar aanleiding van uw vraag, informeren wij u het volgende;

U heeft de receiver aangesloten op HDMI 1 (ingang) en op de receiver HDMI OUT (uitgang) het signaal gaat dus maar 1 kant op, wij adviseren u om een optische kabel via de Optical OUT (TV, uitgang) naar Optische IN (receiver, ingang) te doen, dit is een geluids signaal die van de TV naar de receiver gaat.

 
Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,
Marc


Sony Medewerker.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

Geachte Hr/Mevr Pieter,


Welkom op het Sony Nederland Forum.

Naar aanleiding van uw vraag, informeren wij u het volgende;

U heeft de receiver aangesloten op HDMI 1 (ingang) en op de receiver HDMI OUT (uitgang) het signaal gaat dus maar 1 kant op, wij adviseren u om een optische kabel via de Optical OUT (TV, uitgang) naar Optische IN (receiver, ingang) te doen, dit is een geluids signaal die van de TV naar de receiver gaat.

 
Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,
Marc


Sony Medewerker.

profile.country.nl_NL.title
aplavliet
Bezoeker

Goedemiddag Marc,

Jij adviseerd een optische kabel toe te voegen, echter via dezelfde HDMI (TV1 naar Receiver out) loopt het signaal van mijn BD speler wel goed. (Geeft beeld en geluid).

- indien het signaal 1 kant opgaat zou dit ook geen beeld/geluid moeten geven, toch?

Groet,

Pieter

Message was edited by: aplavliet