annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-32EX600 (2010) en USB video afspelen

profile.country.NL.title
Lupus1968
Ontdekker

KDL-32EX600 (2010) en USB video afspelen

Ik probeer nu al een HELE tijd video vanaf een FAT32 usb stick af te spelen... maar krijg het gewoon NIET voor elkaar...

Eerder kreeg ik de melding "Deze beeldresolutie wordt niet ondersteund".. Ala, beeld resolutie op 1280 X xxx gezet of nog lager. Da's een. Vervolgens krijg ik nadat ik een AVI wil starten vanaf de zelfde stick de melding "De Beeldsnelheid wordt niet ondersteund"... 😡

 

WAT ZIJN de criteria om WÉL video te kunnen afspelen op dit toestel? War is de standaard framerate van een avi bij Sony? (25fps [pal] XXfps,)  meer nog: wat zijn geschikte codecs voor conversie naar een Bravia toestel? Wat wordt er voor geluid gebruikt?? Mp3? AAC? AC? Vorbis?

 

In plaats van dat ze bij Sony een fatsioenlijke handleiding schrijven: Hier is je TV en zoek het maar uit, zolang wij maar kunnen cashen....

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Olav.Sony
Lid

Goedemiddag,

 

Bedankt voor uw vraag.

Wellicht helpt deze pagina u verder

 

Met vriendelijke groet,

 

Olav

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Lupus1968  schreef:

In plaats van dat ze bij Sony een fatsioenlijke handleiding schrijven: Hier is je TV en zoek het maar uit, zolang wij maar kunnen cashen....


👍👍👍

 

De fatsoenlijke handleiding zonder schrijffouten in diverse talen met de diverse gegevens is op de ondersteunings pagina van de EX600 te lezen of te downloaden.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Lupus1968
Ontdekker

Kijk... hier kan ik wat mee... Dus voor mp4 moet ik bij dit toestel omzetten in AVC H.264 bij een resolutie van 720x576... en de extensie ávi meegeven in de naam? Maakt het geluid ook nog wat uit of niet?

Sony EX600 Supported_codecs_AZ-1N_chassis.PNG..PNG

profile.country.NL.title
Lupus1968
Ontdekker

YESS!... Hij werkt... AVC H.264 op 720x576 in Mp4 werkt prima... Vraag me af of dit de max is wat resolutie betreft?

 

Met dank aan Olav.Sony :grin:

 

Tabel is helder maar deze info vind je bijna nergens en zeker niet in de handleiding.