annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-32EX500 netwerk probleem

kevenepo
Ontdekker

KDL-32EX500 netwerk probleem

Heb een intussen redelijk oude bravia lcd (KDL-32EX500) die ik wil connecteren met het internet, maar ik krijg hem niet online. Als ik mijn toestel bijv. online probeer te registreren krijg ik een netwerkprobleemmelding. Heb een straight ethernetcable rechtstreeks op mijn router geconnecteerd. Heb een IP adres, en de dns servers worden automatisch en correct toegewezen. Heb de laatste firmware geïnstalleerd, maar niks werkt. Iemand een idee?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

 - Al de router gereset?

 - Wat bedoel je met je toestel online registreren?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
kevenepo
Ontdekker

yep router gereset, andere kabel geprobeerd, blijf netwerkfout krijgen (heeft nooit gewerkt eigenlijk). Ja ... er is een optie om je toestel online te registreren voor meer opties. Was slechts een voorbeeld. Als ik andere online content probeer (muziek of video) werkt het ook niet. Altijd dezelfde error. Alle tips welkom.

GPS-station
Nieuw

Ik heb hier ook een KDL-32EX500. Vroeger heeft het internet prima gewerkt. Nu niet meer.

De netwerkinstellingen verbindingscontrole is OK (IPadres kloppen ook met die door de modem worden weergegeven)

Internetinhoud ophalen gaat ook goed: verbinden, verifieren, inhoud ophalen allemaal OK.

 

Als je dan het internet, video of muziek wil geeft ie netwerkfout!!!!

Ook Serverdiagnose diagnose control geeft "geen server gevonden"

 

softwareversie PKG4, 118EUL-0108

 

software update staat AAN

 

Factory reset heeft niet geholpen

  

Software update gedownload van de sony site

http://www.sony.nl/support/nl/content/cnt-dwnl/prd-tvhc/bravia-kdlex-firmware-update-v4131eul/KDL-32...

Geinstalleerd mbv USB 

softwareversie PKG4, 131EUL-0108

 

ALLES WERKT WEER !!!