annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

kan monitor niet kiezen

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
susanne-m
Bezoeker

kan monitor niet kiezen

Hallo,

ik heb mijn pc met de tv verbonden en ook het streamen ingestelt in de mediaplayer, nu zou ik moeten kunnen kiezen op welk scherm het te zien is, maar dat icontje waar ik het kan kiezen werkt niet.

Wat kan het problem hiervan zijn?

23 ANTWOORDEN 23
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Knop 'Add' in windows media player, het linker paneel, rechtsklikken op 'Videos' , 'Manage Videos Library'.

profile.country.nl_NL.title
susanne-m
Bezoeker

en dat lukt niet, volgens de faq kan dat ook niet, omdat de bestanden op een wisselmedium staan.

Dus zou ik de bestanden eerst naar mijn pc moeten copieren.......... en dat was niet de bedoeling

ik kan de DVD speeler niet toevoegen aan de Videos Library, om dezelfde reden.

daarom kan ik ook niet kiezen op welk scherm het weergegeven wordt.

Heb je misschien nog en idee?

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

ah... over het netwerk streamen van een afspelende DVD-disk in je computer, daar doet windows media player niet aan inderdaad ( mag niet - zal wel een licentie dingetje zijn ).

Je opties zijn:

1) niet over het netwerk spelen, maar pc met monitor-kabel aan TV verbinden

2) een dvd speler kopen en op je tv aansluiten

3) de dvd eerst 'rippen' naar een bestand op je PC

4) andere software dan windows media player, die dit wel kan --- maar dat is een technisch verhaal. Je hebt dan in ieder geval een snelle PC met harde schijfruimte nodig. Ik denk dat VLC Media Player het kan, of anders dat programma in combo met ps3mediaserver - maar je moet bedenken of je dat echt wil. Het is best een uitzoekwerkje dat programma echt onder de knie te krijgen. Je krijgt dit ook niet zonder haperend beeld op 720i en met ondertitels voor elkaar, tenzij je een hele snelle DVD speler, een hele snelle computer + harde schijf + een heel snel netwerk hebt.

profile.country.nl_NL.title
susanne-m
Bezoeker

hier was ik al bang van,

een geluk dat de oude DVD speler het nog doet

bedankt voor je hulp