Deel jouw ervaring!
Huidige tv KDL23B4050 12 jaar oud. Altijd perfect beeld, zeer tevreden over deze uitvoering, mooi mat bruin/grijs. (mijn vrouw kijkt tv via een 42” toestel, voor ons groot genoeg)
HDMI intern stuk (heeft er maar 1) elektrische deel, niet de aansluiting zelf. Moet nu dus kijken via Scart aansluiting, Ziggo Decoder.
Wil nu wat modernere tv., 26 Inch lijkt mij een mooie afmeting, maar ja, is blijkbaar geen gangbare maat.
Ik kom uit op 27.5” of 28” echt maximaal 28” ligt ook nog aan de buitenafmeting met voet of het kan, die is erg belangrijk, moet in kast passen naast PC monitor.
Warmte afvoer geen probleem, zitten ventilatoren in, bijna geruisloos, die staan bij warm weer aan.
Wat ik heet meest tegenkom is glimmend zwart pianolak, wat ik nu net foeilelijk vind, en met foei lelijk bedoel ik dan ook verschrikkelijk lelijk, alles reflecteert erin, ik wil dat niet.
En om dat nu gelijk mat te schuren, doe je nu ook niet bij een nieuw toestel.
Heb het liefst een grijs (eventueel zwart) mat randje rondom en een mat scherm, hoogstens eiglans. Geen wit.
Denk ik kijk eens bij Sony, maar daar valt ook niet zoveel te zien, behalve joekels van tv’s, kun je een leuk autootje voor kopen, wat een prijzen bij die dure jongens.
Verder zou erop moeten zitten:
Smart, om wat bij de tijd te zijn. Heb wel losse Chromecast, maar dat is ook niet zo handig
Liefst 3x HDMI
Wi-Fi
Bluetooth is ook en pré
USB
Scart
Cinch
Hoofdtelefoonaansluiting, althans zoals nu, zit er een HiFi aansluiting aan, waarop mijn draadloze koptelefoon is aangesloten, die gebruik ik elke dag, omschakelbaar met een schakelaar naar PC.
Het tv geluid staat dus helemaal uit, want dat gebruik ik niet.
En wil ik wel wat horen zonder koptelefoon, zet je het volume wat harder.
Is dus NIET uitgeschakeld met een koptelefoon-plug van 3.5mm.
Volgens mij moet je daar goed opletten, weet niet of moderne toestellen dat wel hebben.
Het zal toch wel moeilijk zijn om een gewenst toestel te vinden, heeft Sony helemaal niets meer in klein?
43 inch is de kleinste maat tegenwoordig in de Sony Bravia line.
suc6 ermee,
73's