annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Internet TV

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Jackcriss
Bezoeker

Internet TV

Goedemiddag,

Enig idee of internet tv ook mogelijk is op mijn Sony Bravia tv KDL-32EX600?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Dibbes1,

Welkom op het Sony forum.

Voorwaarde voor gebruik van een UWA-BR100 op een BRAVIA model is dat deze een Wi-Fi Ready model dient te zijn.

De KDL-32/40EX600 is geen Wi-Fi Ready model waardoor deze dongel daarop niet zal werken.

De compatible Sony modellen staan vermeld in de specificaties van de UWA-BR100 zoals te vinden op onze website via: http://www.sony.nl/product/tpa-other-tv-accessories/uwa-br100#pageType=Compatibles

U geeft aan dat u al weken op zoek bent naar een juist antwoord;

Heeft u dat ook bij ons Consumenten Informatie Centrum nagevraagd?

(Tel voor NL 020-6581888 en voor BE 070-222130).

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.nl_NL.title
dibbes1
Bezoeker

Ik heb dezelfde vraag en dus bij deze. Internet mogelijk op KLD-32EX600?

Ik ben al weken op zoek naar de vraag of een Wifi USB dongle UWA-BR100 ook op dit type TV werkt?

Message was edited by: dibbes1

Message was edited by: dibbes1

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Dibbes1,

Welkom op het Sony forum.

Voorwaarde voor gebruik van een UWA-BR100 op een BRAVIA model is dat deze een Wi-Fi Ready model dient te zijn.

De KDL-32/40EX600 is geen Wi-Fi Ready model waardoor deze dongel daarop niet zal werken.

De compatible Sony modellen staan vermeld in de specificaties van de UWA-BR100 zoals te vinden op onze website via: http://www.sony.nl/product/tpa-other-tv-accessories/uwa-br100#pageType=Compatibles

U geeft aan dat u al weken op zoek bent naar een juist antwoord;

Heeft u dat ook bij ons Consumenten Informatie Centrum nagevraagd?

(Tel voor NL 020-6581888 en voor BE 070-222130).

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Jackcriss,

Welkom op het Sony forum.

Voorwaarde voor gebruik van een UWA-BR100 op een BRAVIA model is dat deze een Wi-Fi Ready model dient te zijn.

De KDL-32/40EX600 is geen Wi-Fi Ready model waardoor deze dongel daarop niet zal werken.

De compatible Sony modellen staan vermeld in de specificaties van de UWA-BR100 zoals te vinden op onze website via: http://www.sony.nl/product/tpa-other-tv-accessories/uwa-br100#pageType=Compatibles

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.BE.title
Ravian1957
Nieuw

Beste forumleden,

:cry: Ik ben vandaag €80 armer geworden. :cry:

De verkoper had mij overhaald dat mijn Bravia KDL-40WE5B Wifi ready was. Ik was blij dat ik onze pagader van elf kon plezieren met wat nieuws voor zijn TV op de speelzolder. Thuis aangesloten en een netwerkscan laten uitvoeren en... natuurlijk geen netwerk en zeker geen Wifi verbinding. :thinking:

Opzoeken bij www.sony.be en ja daar is de lijst met Wifi ready toestellen en die van mij staat er wel niet bij zeker. :slight_frown:

Die verkopers toch. Ik heb weeral mijn les geleerd (voor €80).

Iemand een idee wat ik nog kan doen met de donggle? Ik kan hem op ebay zetten met een startbod van 1 euro, eens zien wat ik ervoor kan krijgen. Ik kan de koper ook zeggen dat hij bruikbaar is op alle Bravia's. :laughing:

De sokkel lijkt mij ideaal met USB aansluiting is goed bruikbaar als verlengkabel. :slight_smile:

met vriendelijke groeten,

Ravian

PS: I'll be back. :devil:

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Ravian1957,

Welkom op het Sony Forum.

Heeft u contact opgenomen met uw dealer en deze verkeerde informatie voorgelegd?

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
zozomer
Bezoeker

Dag meneer Klis, mijn sony 32EX700 is wel geschikt en ik heb nu een wifimodem van Ziggo gekregen. Kan ik daarmee tv/internetten?

Groetjes zozomer

Message was edited by: zozomer

Message was edited by: zozomer