annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Info balk blijft in beeld staan.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Info balk blijft in beeld staan.

Er zijn diverse melding hier in de community en op Tweakers.net dat de info balk van de digitaleTV in beeld blijft staan als er van voorkeuze kanaal wordt gewisseld.

 

Zelf heb ik hier op het "oude" UPC digitale netwerk geen last van, maar als ik de SAT Tuner gebruikt is het enkele malen voorgekomen. De info balk is dan te verwijderen d.m.v. de "Info toets".

 

Als jullie ook problemen hebben met het blijven staat van de info balk, wil je dan het type nummer van je toestel vermelden en tevens welke provider (oud UPC/Ziggo) je gebruikt.

Zodat we een overzicht krijgen waar de problemen voordoen en dit aan Sony doorgeven zodat er naar een oplossing kan worden gezocht.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
28 ANTWOORDEN 28
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Goed om te vermelden is dat je zelf de infobalk compleet kan uitschakelen in de instellingen ook :wink:

Heb ik ook last van KD-43X8305C Caiway netwerk, (Cogas netwerk wat vroeger door Ziggo werd gebruikt). Voor de digitale zenders hoeven wij geen CI+ module te gebruiken, deze zit er dan ook niet in !

DenSub
Ontdekker

Mijn 55w808c heeft hier ook last van. In de tv zit een smit 1.3 ci+ module en maak gebruik van het 'oude' ziggo netwerk. Voor nu druk ik de balk handmatig weg door 2keer op het i+ knopje (naast de netflix knop) te drukken.

 

Zie nu net dat de info balk bij nederland1 en 2 wel automatisch verdwijnt maar bij nederland3 en de overige kanalen niet.

Ron-70
Ontdekker

Bij mij blijft hij ook in beeld staan Ik heb een 

KD-55X8505C met een Ci+ module van Smit en oude Ziggo 

 

edit:info toegevoegt

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Ron-70

 

Welkom,

 

Helaas heeft Sony nog steeds geen glazenbol uitgeleverd, met "Bij mij blijft hij ook staan" kunnen we zoals je misschien al weet ook weinig mee.

Zoals in de TS wordt gevraagd, willen wij graag dat het type Toestel - Provider - Type CI+ Module wordt vermeld.

 

73's

 

ps.regelmatig ook hier!!! :wink:

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
PetervdT
Ontdekker

Ik heb dit probleem ook met mijn nieuwe KD-49X8309C.

Gebruik CI+ van Smit en digitale kabel van Ziggo.

mootje1965
Ontdekker

Ik heb een SonyKD65S8505C met een interactieve 3.1 module en ziggo kabel

Ook bij ons blijft de info balk staan.

Ook na de update v2333 via Sony met een USB.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@PetervdT

@mootje1965 

 

Jullie hebben het waarschijnlijk over het "oude" Digitale netwerk van Ziggo en niet over het "oude" netwerk van UPC.

Graag even bevestigen A.U.B.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
tuadinh40
Ontdekker

Bij mij blijft de infobalk ook staan

TV: Sony 65X8505c

Netwerk: oude Ziggo Netwerk

CI+ 1.3 moduel van Quantis

 

Ik los het nu op door op de 'back' knop te drukken.