annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HX850 wifi

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
MarcelS67
Bezoeker

HX850 wifi

Om mijn HX850 TV via wifi aan te sluiten, geeft de TV een code die ik moet invoeren in mijn modem van UPC, hoe doe je dit?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
breedBenR
Lid

Ik vermoed dat je probeert met je UPC modem/router te verbinden met 'Wifi Direct'.

Dat gaat niet werken: Dat is om met een PC te verbinden zonder tussenkomst van je UPC modem.

Je moet waarschijnlijk de andere WIFI optie hebben.

In principe is om je TV over WIFI te verbinden nodig:

- de NAAM van je thuisnetwerk aan je tv opgeven.
- het wachtwoord dat op je thuisnetwerk is ingesteld invoeren.

- als je dat nooit gewijzigd hebt staat het vast op een sticker onder je modem of in een bijgeleverde brief of boekje.

Als je je UPC modem/router meer dan standaard hebt beveiligd, moet je mogelijk het MAC-adress van de wifi-adapter in je TV doorgeven aan je modem, maar het zou mij verbazen als de HX850 een dergelijk probleem zelf herkend en dan met een code komt. Als je dat ooit hebt ingesteld weet je ook hoe je moet toevoegen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
breedBenR
Lid

Ik vermoed dat je probeert met je UPC modem/router te verbinden met 'Wifi Direct'.

Dat gaat niet werken: Dat is om met een PC te verbinden zonder tussenkomst van je UPC modem.

Je moet waarschijnlijk de andere WIFI optie hebben.

In principe is om je TV over WIFI te verbinden nodig:

- de NAAM van je thuisnetwerk aan je tv opgeven.
- het wachtwoord dat op je thuisnetwerk is ingesteld invoeren.

- als je dat nooit gewijzigd hebt staat het vast op een sticker onder je modem of in een bijgeleverde brief of boekje.

Als je je UPC modem/router meer dan standaard hebt beveiligd, moet je mogelijk het MAC-adress van de wifi-adapter in je TV doorgeven aan je modem, maar het zou mij verbazen als de HX850 een dergelijk probleem zelf herkend en dan met een code komt. Als je dat ooit hebt ingesteld weet je ook hoe je moet toevoegen.

MarcelS67
Bezoeker

Dank voor je reactie.

Lukt helaas nog niet. De TV probeert zelf een wifi verbinding op te zetten. Doorloop dan alle stappen en dan geeft de TV een code (8 cijfers) welke dan via de pc in het modem moeten worden ingevoerd en dit lukt helaas niet. Andersom om de code zoals je aangeeft in de TV invoeren lukt ook niet. Ook om via de telefoon een wifi-direct op te zetten lukt ook niet, de telefoon herkend de TV wel, voer de TV code in, maar helaas geen verbinding. Misschien  nog een tip?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Probeer het eens tijdelijk zonder beveiligingen in het wifi gedeelte van de router.

Welke router/modem is het van UPC?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!