Deel jouw ervaring!
Wat moeten we doen.....
onze tv is van 210-12-2014 en geeft horizontale strepen over heel het scherm bij het opstarten
dit verdwijnt na een aantal minuten
een installateur heeft het vermoeden dat dit een probleem zou kunnen zijn iv een printplaat van de hdmi aansluitingen
heb een mail gestuurd naar sony en morgen bellen naar de winkel waar we hem gekocht hebben
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi james,
Zo te lezen heb je al actie ondernomen. De winkel kan je hier prima mee helpen, want zij verlenen de garantie.
Laat ons weten hoe het afloopt!
Hoi james,
Zo te lezen heb je al actie ondernomen. De winkel kan je hier prima mee helpen, want zij verlenen de garantie.
Laat ons weten hoe het afloopt!
Hallo
weet nu zeker dat het aan de tv ligt
hebben geprobeert met andere tv en geen problemen
hebben de sony tv binnen in de winkel muyshondt te bornem waar ze ons goed helpen
de technieker daar zal dit bekijken en kontakt nemen met jullie
hopelijk word dit snel opgelost zodat we terug kunnen geniet van jullie tv
we hopen toch ook wel op een zekere kompensatie van jullie kant naar ons toe voor het ongemak
mvg
de pauw reinier
Heeft de winkel deze niet direct omgeruild? Normaliter bij een mankement wat zo snel zichtbaar is, kan een toestel onder een DOA (dead on arrival) regeling direct worden omgeruild.