annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe Youtube in HD afspelen ?

profile.country.nl_BE.title
TwilightDawn
Bezoeker

Hoe Youtube in HD afspelen ?

Hallo,

Ik heb niet zo lang geleden de Sony NX 710 gekocht en ik vraag me af hoe ik Youtube films in HD afspeel ?

Ik kan alle videos afspelen , maar niet aan hoge kwaliteit... alles is nogal ruisachtig ..
Ik kan ook geen Vevo films afspelen (wat ik op mijn Mac wél kan)

Hopelijk kunnen jullie hiermee helpen !

Mvg

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

De HD vorm van de video's wordt toch aangegeven tussen haakjes als de video HD-kwaliteit is.

Je kan het beeld nog wel aanpassen .

Volledige scherm - opties - beeldopties - beeld.

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_BE.title
TwilightDawn
Bezoeker

Ze zeggen dat het een HD filmke is maar vanaf dat ik de filmkes gwn op fullscreen zet dan zijn ze erg wazig .. 😕

Heb je anders nog een oplossing voor mijn andere problemen ?

Bedankt :slight_smile:

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

1.

Is je tv met wifi of bedraad aan je thuisnetwerk aangesloten?

Hoe sterk is het signaal?

Het kan zijn dat er niet genoeg bandbreedte is op je netwerk om HD te streamen en dat dus steeds voor lage kwaliteit gekozen wordt. Dit speelt bij draadloos, als je een oude wifi router hebt ( g ) of slechte wifi ontvangst.

2.

Op een PC kan je als setting in je Youtube account instellen of je 'altijd lage kwaliteit' of 'zomogelijk HD kwaliteit' wil. Check die instelling.

3.

In Belgie is Youtube aan andere rechten/plichten/restricties gebonden dan in Nederland.
Mogelijk is dit de oorzaak.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nogmaals hoe staan de beeld instellingen?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_BE.title
TwilightDawn
Bezoeker

1) De tv is aangesloten met een LAN kabel , dus geen draadloos... daar ligt het probleem dus niet...

2) Ik kijk zonder aangemeld te zijn met een account ... dat heb ik niet op youtube , dat is het dusook niet..

3) Het is raar want als ik op dezelfde tv met mijn ps3 op youtube ga , kan ik VEVO wél terugvinden ! ZEER VREEMD

Toch bedankt , als je nog tips hebt zeg maar ! :dizzy:

profile.country.nl_BE.title
TwilightDawn
Bezoeker

Alles staat op de  standaard instellingen... en niets geeft mij bij die opties de mogeljkheid om de resolutie te veranderen.. enkel beeldscherpte , kleur levendiger etc .... :slight_frown:

Ng tips ? bedankt !