Deel jouw ervaring!
Twee dagen terug bij de Mediamarkt een KDL-46EX520 aangeschafd. Eén van de redenen hiervoor was dat er een aanbieding bij zat dat je na registratie op de Sony wensite een gratis wifi dongle geleverd zou krijgen. Inmiddels is de registratie al gebeurd maar ik zie nergens dat ik een Wifi dongle krijg toegestuurd. Weet iemand hier iets meer over te vertellen?
Message was edited by: bdevrie
Message was edited by: bdevrie
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb die aanbieding inderdaad ook bij andere winkels gezien. Ik neem aan dat je, zoals gebruikelijk bij dit soort acties, de barcodesticker van de verpakking moet insturen. De instructies daarvoor vind je normaal gesproken in de verpakking. Over het hoofd gezien?
Edit:
Las net overigens de instructies:
Stuur de volgende drie documenten in
een voldoende gefrankeerde envelop
voor 15 april 2012 naar:
SONY ACTIES,
Custom Solutions N° A 20220,
13102 Rousset CEDEX, FRANCE
Nadat alle documenten ontvangen en gecontroleerd zijn,
ontvangt u een e-mail met wat voor u van toepassing is:
Het streven is om binnen 28 dagen het product/de producten bij u thuis af te
leveren. Indien dit door onvoorziene omstandigheden niet lukt, doen wij er alles
aan om dit alsnog zo snel mogelijk voor u in orde te maken.
Maak en bewaar kopieën van alle documenten die u verstuurt.
Message was edited by: roben008
Heb die aanbieding inderdaad ook bij andere winkels gezien. Ik neem aan dat je, zoals gebruikelijk bij dit soort acties, de barcodesticker van de verpakking moet insturen. De instructies daarvoor vind je normaal gesproken in de verpakking. Over het hoofd gezien?
Edit:
Las net overigens de instructies:
Stuur de volgende drie documenten in
een voldoende gefrankeerde envelop
voor 15 april 2012 naar:
SONY ACTIES,
Custom Solutions N° A 20220,
13102 Rousset CEDEX, FRANCE
Nadat alle documenten ontvangen en gecontroleerd zijn,
ontvangt u een e-mail met wat voor u van toepassing is:
Het streven is om binnen 28 dagen het product/de producten bij u thuis af te
leveren. Indien dit door onvoorziene omstandigheden niet lukt, doen wij er alles
aan om dit alsnog zo snel mogelijk voor u in orde te maken.
Maak en bewaar kopieën van alle documenten die u verstuurt.
Bedankt voor je snelle reaktie.
Inmiddels ben ik al iets verder en ben erachter gekomen dat de aktie op 2-11-2011 al was afgelopen. Mooie aktie van Mediamarkt.
De Flyer is hier te downloaden: http://www.sony.nl/res/attachment/file/60/1237482495460.pdf
Ben nu de mediamarkt aan het bellen en sta al 20 minuten in de wacht. Het feest is begonnen...
Ik ben eruit
Na een half uur aan de telefoon te hebben gehangen werd ik afgescheept met "Het staat toch echt op de Sony website!" Nadat ik vroeg of iemand mij dan het juiste adres kon geven werd ik doorgeschakeld en kreeg ik inderdaad het juiste adres. de registratie is inmiddels de deur uit. Nu wachten op een vlotte afhandeling bij Sony.