annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Gradiënt op de KDL-40W905A (Sony W905A Pillars Problem)

profile.country.NL.title
ElTollo1978
Ontdekker

Gradiënt op de KDL-40W905A (Sony W905A Pillars Problem)

Sinds vorige week blije bezitter van de KDL-40W905A.

Enig punt waar ik een beetje mee zit: zowel aan de linker- als rechterkant van het scherm lijkt er iets van gradiënt te zijn (begint wat zwart in de hoeken en wordt dan over een afstand van, ik denk, 5 cm lichter naar het 'normale' beeld van dat moment.

Is dit 'normaal'? En is dit bij iedere LCD-tv?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit is niet normaal.

Hoe staan de instellingen in eco, alles uit?

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ElTollo1978
Ontdekker

inmiddels wel... maar maakt niet veel uit...

mijn leverancier/winkel zegt er 't volgende over: 

"Het probleem wat je omschrijft kan inderdaad voorkomen. Het is vooral te zien als het donker is in de kamer. Wat je kan doen is bij de "weergave instellingen" (menu). De beeldmodus op "standaard" te zetten en het contrast en verlicht wat lager zetten. Dan moet het zo goed als over zijn. "

Iemand anders kwam met de tip: "Dat komt door de plaatsing van de achtergrondverlichting."

En nog weer een ander kwam met: "Dit is een typisch probleem voor lcd televisies en hier is niets aan te doen. Het ene model heeft er meer last van dan het andere. Zul je mee moeten leren leven."

:rolling_eyes:

profile.country.NL.title
ElTollo1978
Ontdekker

:slight_frown:

ik ben bang dat het wel normaal is... Tenminste, dat zou t niet moeten zijn, maar het schijnt een heel bekend probleem te zijn, ook bij Sony zelf al:

http://community.sony.co.uk/t5/Televisions/Sony-W905A-Pillars-Problem/td-p/1263088

:cry:

profile.country.NL.title
ElTollo1978
Ontdekker

Ze noemen het dus "pillars", by the way