annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

gracenote programmagids

profile.country.NL.title
hkoetz
Ontdekker

gracenote programmagids

Kan sinds vandaag  de programmagids van Gracenote niet meer laden op mijn kd-49x8505b. Heb twee van deze toestellen en beide vertonen het probleem. Heb al een reset geprobeerd, maar dat helpt niet. Ligt het soms aan de nieuwe firmware die begin deze maand verschenen is? Het probleem daarvan is dat mijn tv deze niet automatisch installeert en dat de in de handleiding geopperde usbinstallatie niet mogelijk is.

 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De Gracenote programmagids werkt hier naar behoren. Ggebruik het eerlijk gezegd deze niet, want m"n voorkeur gaat uit naar de "GUIDE" die veel gebruikersvriendelijker is naar mijn idee

Als ik zo leest, gaat er niet iets goed met het thuisnetwerk bij je thuis.

Start het modem eens opnieuw op.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
hkoetz
Ontdekker

Ha pa3eia, bedankt voor de reactie. Thuisnetwerk doet het uitstekend. Heb voor alle zekerheid, je weet maar nooit, het  modem opnieuw gestart, maar helaas. Netwerkcontrole op de tv geeft ook op alles ok. Als ik guide gebruik, krijg ik alleen de informatie die de zender geeft (huidige programma en volgende). Alle andere zenders geven 'geen gebeurtenis informatie'. Bij 'gids en zoeken' krijg ik de melding 'niet verkrijgbaar'. Het feit dat het op beide televisies tegelijk is misgegaan doet toch vermoeden dat het een probleem van buitenaf is.

De enige verklaring die ik kan bedenken is dat het te maken heeft met de recente firmware update. Mijn tv's draaien op V3.004. De automatische updatefunctie heeft v3.006 nog niet binnengehaald en poging om via usb-poort te installeren lukt niet. 

Groet, Henk