Deel jouw ervaring!
Hallo,
ik heb de KD-49X85 aangesloten op de Sony Soundplate en als ik nu het geluid verander staat het TV geluid bijvoorbeeld op 20 en van de Soundplate op 10 is dit normaal of iemand weet of moet ik een instelling veranderen.
Hoi Franssio,
De TV en de Soundplate "tellen" de geluidsterkte allebei anders. Dus als jij eenmaal op de volumeknop omhoog drukt, kan het zijn dat op jouw TV het geluid met 2 omhoog gaat en op de Soundplate 1.
Heeft er mee te maken dat ze allebei samenwerken, maar niet dezelfde informatie exact hetzelfde weergeven.
Niks aan de hand dus
Ok mijn dan is groot!
Weet je toevallig of er al een oplossing is voor het opnemen van het ene kanaal en kijken naar een ander kanaal?
Daar is niet echt een oplossing voor. Jij bedoelt de Twin Tuner functie van de BRAVIA's zeker?
Die Twin Tuner stelt je in staat alleen ongecodeerd te kijken, terwijl je gecodeerd opneemt.
Dus helaas is daar niet echt op een oplossing voor, omdat de Twin Tuner dat niet ondersteund.
Er is overigens geen enkele TV die dit wel kan op deze manier. Een aparte decoder zoals een Humax, kan dit weer wel.
Ja het ging om de bravia
jammer maar helaas .
bedankt