annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen netwerk KDL-32WD757

Inge-1978
Nieuw

Geen netwerk KDL-32WD757

Mijn televisie herkent mijn netwerk niet, ook niet met een kabel die ik van Ziggo heb gekregen. Dit probleem heb ik al sinds aanschaf van de televisie, ik krijg dus geen WiFi verbinding. Heeft iemand een antwoord op dit probleem?

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarschijnlijk wordt er dan een te hoog kanaal nummer gebruikt, een kanaal nummer onder de 11 vast instellen in het Ziggo modem. Als je een netwerk kabel gebruikt moet draadloos uitgeschakeld worden en daarna een "powerreset" uit te voeren.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
FamFrom
Ontdekker

Ik heb hetzelfde, heb TV net nieuw gekocht en deze heeft de nieuwste firmware. Verbinden met AC WiFi lukt maar dan is er geen internet. Weet niet hoe dat kan, gehele netwerk opnieuw gestart maar geen resultaat. Ik zal het later met een netwerkkabel (UTP) proberen.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik zou de suggestie van @pa3eia even gebruiken om in je routerinstellingen te kijken of het radio-kanaal handmatig gekozen kan worden. 

Met AC wifi moet het lukken, omdat dit 5Ghz is. Dus dat is inderdaad vreemd.

 

Probeer screen mirroring eens uit te schakelen in je WiFi instellingen van de TV?

profile.country.NL.title
FamFrom
Ontdekker

Inmiddels opgelost WiFi werkt nu. Power reset van de TV, minuut van de stroom af. :slight_smile:

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Met een "power reset" wordt hier meestal bedoelt: de groene knop ingedrukt houden totdat het toestel uitschakeld.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
FamFrom
Ontdekker

Je hebt geijk, ik noem het dan een powerflip:tv: