annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen 'netwerk' in instellingsmenu

profile.country.NL.title
havanwe35
Nieuw

Geen 'netwerk' in instellingsmenu

Omdat ik het ip-adres van mijn televisie (KDL-43WF660) nodig heb, wordt geadviseerd bij de instellingen naar het Netwerk te gaan. Maar er is geen optie om het netwerk te kunnen kiezen! 
De televisie is via een netwerkkabel aangesloten aan een ontvanger met een HDMI-kabel. De ontvanger is aangesloten met een utp-kabel.
Waarom staat er geen Netwerk-keuze in het menu Instellingen?

Tags (1)
5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Vreemde constructie, wat voor ontvanger is dat?

En voor Internet moet je de TV zelf met een UTP kabel aansluiten op het Internet modem.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de WF660 met een UTP-kabel is verbonden, is het niet nodig om een netwerk te kiezen.

 

Verwacht niet veel van de mogelijkheden op de W660 met het verbinden aan het thuisnetwerk.

 

Tip 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
havanwe35
Nieuw

DE constructie is heel gewoon. Tussen modem en TV is een tv-ontvanger van KPN. Van daaruit gaat een htmi naar het beeldscherm.
De utp gaat van het modem naar de ontvanger. Alles normaal dus.

Ook de leverancier vindt alles zoals het behoort. Maar waarom ik geen netwerk kan opvragen is volgens de leverancier ook heel vreemd. Ik heb voor een externe verbinding het ip-adres nodig en dat zit 'achter' het netwerk.

profile.country.NL.title
havanwe35
Nieuw

Ik heb het ip-adres nodig voor een externe aansluiting (Mac). Dus moet ik de netwerk-optie in het menu hebben. Toch?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@havanwe35  schreef:

DE constructie is heel gewoon. Tussen modem en TV is een tv-ontvanger van KPN. Van daaruit gaat een htmi naar het beeldscherm.
De utp gaat van het modem naar de ontvanger. Alles normaal dus.

Ook de leverancier vindt alles zoals het behoort. Maar waarom ik geen netwerk kan opvragen is volgens de leverancier ook heel vreemd. Ik heb voor een externe verbinding het ip-adres nodig en dat zit 'achter' het netwerk.


Blijkbaar ontbreekt de UTP-kabel tussen de WF660 en het modem, deze is wel nodig om de WF660 met het thuisnetwerk te verbinden.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!