annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Gaat een KDL26U3000 ong 2 jr. jong ook op ene ziggo smart card?

profile.country.nl_NL.title
han.richters
Nieuw

Gaat een KDL26U3000 ong 2 jr. jong ook op ene ziggo smart card?

Ik heb een wat kleinere sony bravia KDL 36 U 3000 van ong 2 jr.oud. Er zit aan de linkerzijkant wel een plastic card in. Wordt deze tv dan ook ondersteund door een ziggo card? ik wil op deze kamer iet nog eens zo'n decoder apart bijplaatsen?

m.vr.gr.

Han

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
toverbo
Bezoeker

Helaas Han,

Als de TV niet vorkomt op de lijst van gecetificeerde TV's voor CI+ module van ziggo, gaat het niet werken. Ziggo heeft nl. alles geblokeerd, alleen de gecertificeerde TV's laten het signaal door. Laat je in de winkel niet verleiden dat je de TV kunt updaten, zodat het gaat werken, het zal niet werken en je bent € 50 tot € 80 lichter want een geopend pakket kan niet meer geruild worden.

m.vr.gr

Toine

profile.country.nl_NL.title
han.richters
Nieuw

Dank voor je melding Toine,

Wel erg jammer, want daar had ik hem twee jaar geleden wel voor gekocht.

Nu moet ik dus toch een topbox plaatsen, of weet iemand toch nog een andere oplossing?

m.vr.gr.

Han

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Als het je alleen te doen is om digitale tv zonder extra kastje, en niet speciaal om HDTV,

dan kan dat waarschijnlijk wel met een CI CAM module in dit model.

De tuner in jouw TV doet MPEG2 en je hebt een PCMCIA slot voor genoemde CAM module.

http://www.sony.nl/product/t15-u-series/kdl-26u3000#pageType=TechnicalSpecs

'Ziggo gecertificeerd' en 'doorlaten' slaat (naar ik begrepen heb) op ' CI+' modules in nieuwere modellen TV's die MPEG4 kunnen spelen (nodig voor HDTV). De oudere modellen kunnen alleen via een topbox HDTV weergeven, niet zelf tunen.