annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Enhanced hdmi input?!

Schmeits79
Nieuw

Enhanced hdmi input?!

Beste mensen. Ik kom ergens niet uit en hoop dat jullie dit weten. Ik heb een 75xd9405 toestel en een ubp x800 uhd bluray speler. Ik wil graag zo min mogelijk kabels gebruiken. Nu heb ik 1 kabel van de ubpx800 naar receiver en van de receiver gaat 1 hdmi kabel naar hdmi 4 omdat dit de arc is en dan kan ik netflix ook kijken met geluid over audiosysteem. Mijn vraag is: dan gebruik ik dus niet de hdmi 2 of 3 input en dus niet de hdmi enhanced mode. Is de kwaliteit van een 4k disc dan minder? Maw: is het aan te raden toch een tweede hdmi kabel van de ubp x800 naar tv hdmi 3 te laten lopen met enhanced mode on? Of maakt het niks uit, want ook nu werkt de ubp x800 al prima en ik lees op sony site dat bij mijn toestel alle 4 de ingangen 4k ondersteunen. Maar omdat de tv alleen spreekt over poort 3 en 4 ben ik nu bang dat ik kwaliteit mis.. Dankje voor het meedenken

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Hallo,

 

Wat je eerst zou kunnen doen,  is je producten registreren op My Sony, als je dat nog niet gedaan hebt,  mits ze van Sony zijn.

Dan krijg je de beschikking over alle ins en outs over je producten, bijv: updates, instellingen, aansluitingen enz enz. Hopende je hiermede op weg geholpen te hebben. Succes er mee.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De Enhanced mode is toch tegenwoordig actief op alle HDMI poorten d.m.v. een software update.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!