annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

een hoofdtelefoon aansluiten zonder het geluid voor anderen weg te halen

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Boek45
Bezoeker

een hoofdtelefoon aansluiten zonder het geluid voor anderen weg te halen

een hoofdtelefoon aansluiten zonder het geluid voor de anderen weg te halen

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag Boek45 en welkom op het Nederlanse Sony Forum, voor het gebruik van een hoofdtelefoon zonder het geluid van de interne speakers uit te schakelen is er een mogelijkheid, echter dit verschilt wel per type tv of deze functie aan boord is. Ik heb dit voor u nagekeken op een KDL-46NX710 waarbij in het Home Menu > Audio Instellingen de mogelijkheid bestaat om de TV op TV speakers of op een Externe Audiobron in te stellen, zodra deze op de externe audio word gezet dan zullen de speakers van de TV doorspelen maar ook de hoofdtelefoon uitgang word benut, zodoende kunt u dus gebruik maken van een hoofdtelefoon en van de tv speakers, echter u heeft geen model nummer meegestuurt dus ik kan ook geen garantie bieden dat deze functie ook voor u beschikbaar is.

Ik hoop u via bovenstaande informatie in iedergeval verder geholpen te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag Boek45 en welkom op het Nederlanse Sony Forum, voor het gebruik van een hoofdtelefoon zonder het geluid van de interne speakers uit te schakelen is er een mogelijkheid, echter dit verschilt wel per type tv of deze functie aan boord is. Ik heb dit voor u nagekeken op een KDL-46NX710 waarbij in het Home Menu > Audio Instellingen de mogelijkheid bestaat om de TV op TV speakers of op een Externe Audiobron in te stellen, zodra deze op de externe audio word gezet dan zullen de speakers van de TV doorspelen maar ook de hoofdtelefoon uitgang word benut, zodoende kunt u dus gebruik maken van een hoofdtelefoon en van de tv speakers, echter u heeft geen model nummer meegestuurt dus ik kan ook geen garantie bieden dat deze functie ook voor u beschikbaar is.

Ik hoop u via bovenstaande informatie in iedergeval verder geholpen te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
Theo_J
Nieuw

Goeiedag Jolin. Ik heb dezelfde vraag. Het betreft een Bravia KDL40V4000. Ik zoek naar een oplossing dat mijn dove vader (met een hoofdtelefoon op) en de niet-dove huisgenoten via de TV speakers tegelijkertijd naar de TV kunnen kijken en luisteren.

De gebruiksaanwijziging zegt: AV instellingen -> Speaker -> keuze uit TV speaker en Audiosysteem.

MAAR, wanneer je audiosysteem kiest wordt de TV speaker uitgeschakeld.

Zou je ons verder kunnen helpen, want het is heel jammer dat we nu niet tegelijkertijd naar de TV kunnen kijken.

Met vriendelijke groeten,

Theo

marcel5209
Ontdekker

Mijn ouders zijn in het bezit van een Sony Bravia KDL-32P3000.

Hoe kan ik een hoofdtelefoon voor mijn vader, die behoorlijk doof is, aansluiten zonder het geluid voor mijn moeder af te sluiten?

Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie bericht!

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi Marcel,

 

Heb je de bovenstaande adviezen doorlopen? Als je TV dezelfde optie heeft (het menu komt qua opties veelal overeen tussen de modellen), dan kan je dat ook inschakelen. 

marcel5209
Ontdekker

Beste Vince Dank voor je antwoord, maar ik ben momenteel niet ter plaatse.
Mijn aansluiting vanaf de oplader van de hoofdtelefoon heeft een witte en
een rode plug, via een draadje samenkomend in een zwart stekkertje. Waar
moet die in, want geen enkele uitgang geeft geluid? Moet ik misschien een
verloopstekker halen, zodat ik voor de tv ook een witte en een zwarte plug
heb?
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Marcel de Smet
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi marcel, 

 

Ik denk dat je een hoofdtelefoon met 3,5mm aansluiting moet gebruiken. Heeft je TV daar een aansluiting voor? 

marcel5209
Ontdekker

L.S.
Dank voor je antwoord, maar als dit een dikke plug dan heb ik daar in de
Sony Bravia helaas geen aansluiting voor.
Marge,
Marcel de Smet
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

 Lijkt erop alsof mijn reactie niet goed doorgekomen is. Nogmaals dan. 

 

Afbeelding hieronder met de hoofdtelefoon poort in het groen. Dat is een 3,5mm aansluiting. 
Ik denk dat jouw hoofdtelefoon voor andere aansluitingen geschikt is. Als je die aansluiting wel zou gebruiken, dan kan je het geluid over zowel de TV en de hoofdtelefoon krijgen. 
Welke hoofdtelefoon heb je precies? Je kunt overwegen een nieuwe te kopen met de juiste aansluiting, of kijken of er een plug voor bestaat. 

 

Z2479672C.jpg

 

 

 

 

marcel5209
Ontdekker

Vince, hartelijk dank,voor je antwoord. Zodra ik bij hn ben ga ik het weer proberen.

Marge,

Marcel