Deel jouw ervaring!
even een vraagje:
is er bij Sony een garantie voor dode pixels?
Heb er eentje ontdekt in mijn 3 maand oude toestel, en vind dat toch een beetje jammer voor een toestel van die prijscategorie...
mvg,
J
Ff edit:
denk niet dat t gaat om een dode pixel, maar eerder een stuck pixel of iets dergelijks?
hangt af van de kijkhoek...
De man aan de helpdesk dacht dat er een vuiltje op t scherm zat...
vriendelijk uitgelegd dat het scherm heel zuiver was en dat dit niet het geval was...
Werd hierbij doorverwezen naar de reparatiedienst...
zal mij benieuwen wat ze hier aan gaan doen...
Het is afwachten, ben er ook benieuwd naar.
73's
Ik heb echt geen gelijk met mijn W805, he...
Maar de service van SONY is uitmuntend...
Morgen wordt het toestel vervangen door een nieuw toestel...
Jammer dat dit ondertss al mijn 3de toestel is sinds de aankoop in augustus en ook al een keer de voeding werd vervangen...
Wel super dat er zo een goede service geleverd wordt natuurlijk: op dat gebied een dikke duim!
Dat is zeker pech hebben, 3x is scheepsrecht zullen we maar denken/zeggen.
73's
Hoi ik had ook dooie pixels in mijn sony tv, en ook pas een paar maanden oud, maar ze hebben de televisie gewoon omgeruild voor een nieuw toestel. Dus dat komt echt wel goed!
Ik heb een KD-55A1 in januari 2018 aangeschaft. Nu zit er sinds gisteren een blauwe pixel in. Deze blijft blauw. Ik heb gekozen voor dit toestel en niet voor een philips of LG omdat ik hiervoor ook al een sony had, dit het mooiste beeld vind en daar nooit problemen mee had.
Nu ben ik een beetje perfectionist en kan mijn ogen niet van de blauwe pixel afhouden.
Nu ik deze posts allemaal lees heb ik er vertrouwen in dat ook mijn toestel wordt omgeruild voor een nieuwe.
Ik wacht af maar heb alle vertrouwen na het lezen van jullie posts.
Ik houd jullie op de hoogte.