annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

content van internet vertonen op Bravia TV KDL-32WD759

profile.country.NL.title
Brampie2
Ontdekker

content van internet vertonen op Bravia TV KDL-32WD759

Ik heb een KDL-32WD759 TV, Nu zou ik wel eens de content van een internetpagina (bijvoorbeeld een radiouitzending met beeld of een video) willen tonen op de TV.

In de app Opera TV Store ontdekte ik de sub-app URL loader. Daarmee kan ik sommige webpagina's op de TV oproepen, maar vele ook niet, bijvoorbeeld niet www.operaballet.nl .

Hoe kan het wel?

Ik geloof wel dat elke URL moet beginnen met http:// of https:// .

Heeft iemand tips voor die URL loader? Ik weet bijvoorbeeld niet hoe ik URL's die heb ingevoerd en niet goed werken uit de lijst kan verwijderen.

Ik vind het wel ergerlijk dat ik zo veel moeite moet doen om de eenvoudigste mogelijkheden van de TV te ontdekken. Ook de winkel gaf niet thuis.

 

Brampie2

 

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er zijn maar weinig Smart TV's waar de ChromeCast standaard aanwezig is, dacht alleen bij de Android versie's. De lange HDMI kabel is bij het Casten overbodig, alleen een goede netwerk verbinding. Er zijn 2 Chromecast stick in de handel, namelijk 1 met alleen wifi en 1 met ook een LAN aansluiting.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Brampie2
Ontdekker

Heel hartelijk dank Duidelijk.

De lange HDMI kabel is nu omdat ik nog geen chromecast heb.

Als ik de chromecast koop, dan kan ik gemakkelijker vanaf mijn smartphone werken (Huawei Y5ii). Maar, zoals eerder gezegd, ideaal is screen mirroring vanaf een tablet (Samsung SM-T530 Galaxy Tab 4). Beide zeer eenvoudige apparaten. Maar die tablet is niet altijd beschikbaar.
Het is voor incidenteel gebruik. Tijdens de kampioenswedstrijd van Feyenoord had NPO Radio 1 best sprekende beelden, die ik op mijn smartphone moest bekijken.

 

Brampie2