annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

CI+ Ziggo werkt gedeeltelijk

profile.country.NL.title
wjhonig
Nieuw

CI+ Ziggo werkt gedeeltelijk

Zojuist m'n nieuwe KDL-40NX700WF geinstalleerd met een ziggo CI+ module.

Alle zenders worden herkend en automatisch geinstalleerd, echter wordt alleen het beeld van Ned 1 HD weergegeven.

Als ik kies voor Ned 2 HD dan krijg ik de mededeling "de geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd"

Ik heb bij Ziggo op de website gekeken, maar er is geen storing bekend.

Wie kan mij helpen bij het oplossen van dit probleem?

Mvrgr

Wim

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste WjHonig,

Ik denk dat u als eerste het beste de update kunt installeren:

http://support.sony-europe.com/tvhc/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=FW_Bravia4092H&ch=8&m=...

en begin maart komt er nog 1 voor de cam modules.

Het heeft namelijk te maken met de software van de TV en de Kaart van Ziggo, die communiceren niet goed met elkaar, dit is op te lossen via een firmware update op de TV uit te voeren.

Als u de update doet wel de CI+ module uit de TV en na afloop de autostart uitvoeren.

Voor de volgende update kunt u het beste via de support site opzoeken, dat is:

http://support.sony-europe.com en dan vervolgens het modelnummer van uw TV in te voeren, dan krijgt u het volledige overzicht van alle support voor uw TV. ook de firmware update.

Groet, Ghost

profile.country.nl_NL.title
paoudee
Bezoeker

Beste Wim,

Dit betekent dat je Ziggo-kaart niet (goed) geregistreerd staat bij Ziggo.

Bel even met Ziggo en geef opnieuw je kaartnummer door. Zij activeren je kaart op afstand en kunnen dan gelijk een signaal naar je Sony sturen zodat ook alle andere zenders weer digitaal te zien zijn.

Succes!

vr.gr.

Patrick

profile.country.nl_NL.title
lappie73
Bezoeker

Heb je wel een abonnement het HD pakket?. Dat moet je er apart bijnemen,anders zie je inderdaad alleen maar Nederland 1  in HD.......