annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bravia is telkens de zenders kwijt

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Inge83
Bezoeker

Bravia is telkens de zenders kwijt

Ik heb een Bravia KDL-26EX302 en analoge televisie van Ziggo.

Mijn tv staat meestal op de sluimerstand en soms uit als ik hem een paar dagen niet gebruik. Als hij uit gestaan heeft en ik zet hem weer aan is hij alle zenders weer kwijt, ik moet ze dan weer opnieuw instellen.

Is de tv stuk of doe ik iets niet goed met instellen?

Instellen doe ik op de volgende manier. Ik druk op 'home' -> 'instellingen' -> 'instellingen' -> 'analoge instellingen' -> 'analoge automatisch programmeren' -> start

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Lucien_Bov
Bezoeker

Beste Mevr Inge83,


Welkom op het Sony Forum.

Er is een prive bericht naar u toe gestuurd door een Sony medewerker.
 

Met vriendelijke groet,
Lucien

Sony Medewerker.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

De tv heeft een 'stand by' stand, een 'slaapstand' en een 'helemaal uit' stand.

Van stand by schakelt hij na enige tijd naar slaapstand (onderdeel van je eco-instellingen).

Hij gebruikt dan al heel weinig energie. Je kan hem ook helemaal uitzetten.

Wel raar dat dan alle zenders weg zijn bij opnieuw aanzetten.

Als je de handleiding letterlijk leest staat er dat zenders pas opgeslagen worden als je de volgorde hebt gesorteerd [ http://pdf.crse.com/manuals/4168148271.pdf , pag. 79, stap 3 ], en de melding 'Installatie Voltooid' is gegeven en nog een keer op de grote ronde knop is gedrukt. In het nederlands staat er dat de zenders daarna zijn 'ingesteld', in het duits staat er gespeichert (=opgeslagen'). Misschien breek je het zenderszoeken steeds al eerder af, en onthoudt ie de zenders daarom niet?

profile.country.nl_NL.title
pverlooij
Bezoeker

Bizar... Ik heb precies hetzelfde.

Verschrikkelijk irritant... Ik heb al meerdere malen de fabrieksinstellingen gezet en de volledige setup doorlopen, inclusief programma's sorteren zoals hierboven beschreven staat... Software geupdate ook.

Heb je het kunnen oplossen? Let me know please

profile.country.nl_NL.title
dijkja0
Bezoeker

Als u een toestel heeft waar ook een CI module in kan, en u gebruikt alleen analoog.

Kunt u dus digital/ analog omschakelen. Het kan zijn dat het toestel tijdens het opstarten op digital staat terwijl u dus geen digital heeft. Dan kunt u inplaats van alle analoge zenders opnieuw opzoeken.

beter het knopje Digital/ analog op de afstand bed gebruiken. Sucses.

Groet van Jan oud WSP medewerker.

profile.country.nl_NL.title
Inge83
Bezoeker

Ik heb het probleem nog steeds, word er gek van! Heb alles pas weer volgens de gebruiksaanwijzing ingesteld maar nu hij een tijdje uit gestaan heeft is hij alles weer kwijt.

Ik wil er eigenlijik mee terug maar zie er een beetje tegen op om er helemaal mee terug te gaan naar de Mediamarkt. Het is ook een vaag probleem dus vraag me af of ze er wat aan kunnen doen..

profile.country.nl_NL.title
Lucien_Bov
Bezoeker

Beste Mevr Inge83,


Welkom op het Sony Forum.

Er is een prive bericht naar u toe gestuurd door een Sony medewerker.
 

Met vriendelijke groet,
Lucien

Sony Medewerker.

Hendriks10
Ontdekker

Als ik een lijst met favorieten maak, groen vinkje,dan exit of back, ga dan naar favorieten1 en ze staan erin, De volgende dag, tv aanzetten,en lijst favorieten kloppen niet,

CI module canaal digitaal,

ik kom er niet meer uit

mvg Henk

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Welk toestel heb je @Hendriks10

profile.country.NL.title
Fulco-uit-Italie
Ontdekker

Ook ik ben al weken iedere keer de zenders kwijt. Heb CD. Erg lastig en zou dus graag weten wat het antwoord van de medewerker van Sony was. Hier heb  ik niet veel aan.

profile.country.NL.title
avante01
Ontdekker

Ach van het kastje naar de muur antwoord kreeg ik van hun.
maar schijnt ook iets met je aanbieder te maken te hebben in mijn geval zeelandnet en met de module die achterin mijn tv zit.
Moet zelf ook weer eens verder zoeken of er al een oplossing is.