annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

bestanden in netwerk niet zichtbaar

profile.country.nl_NL.title
hastaal
Nieuw

bestanden in netwerk niet zichtbaar

Dag, ik heb een kdl32ex720, deze is via 'n kabel verbonden met m'n netwerk. Nu heb ik op de pc (windows7) nieuwe mappen aangemaakt, deze heb ik gedeeld en 'in de bibliotheek' opgenomen. Sommige mappen zijn wel zichtbaar op de Sony tv en sommige niet en van de zichtbare mappen worden maar een paar bestanden (films) zichtbaar (en afspeelbaar). Via een eveneens aangesloten laptop zijn wel alle mappen en bestanden bereikbaar (en afspeelbaar). Heeft iemand tips? Bij voorbaat dank. Groet, Harry

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
Roel_C
Bezoeker

Beste,

Dit komt door beperkingen v/h SONY toestel. Deze kan maar een beperkt aantal verschillende codecs aan.

Een optie zou zijn de niet zichtbare bestanden om te zetten naar een bestand welke de tv wel herkent.

Gr Roel

profile.country.nl_NL.title
hastaal
Nieuw

Dag Roel,

Onderhand heb ik ontdekt dat als je films streamt via Windows Mediaplayer, de bravia TV alles heel mooi ziet en afspeelt. Prachtig toestel, ben er erg tevreden over. Bedankt voor je reactie.

Groet,

Harry

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Ik denk dat je alle bestanden ziet in die folders die in je windows media player bibliotheek worden meegenomen.

Je TV kijkt niet rechtstreeks naar de harddisk van je PC, maar alles gaat via de de DLNA-software op je PC,
= windowsmedia player.  Windows media player laat standaard 'shared media' zien en een paar folders onder Mijn Documenten - je kan zelf meer folders toevoegen, als jij je fotos, audio, video op andere plekken bewaart. Dat moet je dus in Windows Media Player doen.

Zie ook hier:

http://support.sony-europe.com/tvhc/tv/lcd/lcd.aspx?site=odw_nl_NL&m=KDL-32EX711  (of een ander model)

en onder de FAQs de pdf over DLNA instellen.

profile.country.nl_NL.title
bogembe
Bezoeker

Ik heb een KDL-40NX700, verbonden met de netwerk met een kabel, een laptop en een notebook.


Op mijn laptop met Windows 7 / WMP 12 heb ik 3 directories aangegeven om door te zoeken voor muziek. 2 zijn op de interne harde schijf, en 1 is op de externe. Alle drie zijn gedeeld. De Sony, echter, ziet alleen de 2 op de interne harde schijf. Ook wanneer ik vanuit WMP probeer "Play to" kan hij geen bestanden afspelen die op de externe harde schijf zit.


Op de Notebook is WMP identiek geconfigureerd als op de laptop, en ziet hij wel directories, en kan hij muziek afspelen, maar kan hij geen een film afspelen behalve de ene test film dat ik van de Sony website heb gedownload. Door de bestanden heen en weer te schuiven, weet ik dat ze allemaal wel afspeelbaar zijn.


Ik vermoed dat het een timing probleem is, want kan geen andere oplossing bedenken. Weet iemand iets?