annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Apps op kdl-55x8505b

profile.country.NL.title
Condensatortje
Ontdekker

Apps op kdl-55x8505b

Kan iemand uitleggen waarom in nog maar een paar apps zie in alle apps , ik zie door de bomen het bos niet meer

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Resultaat van de zoekfunctie:

Beëindiging van de VEWD TV Store op TV's van Sony uit 2012–2018 — 25 april 2019

Geachte klant van Sony,

Vanwege het verlopen van het contract tussen de serviceprovider en Sony is de VEWD TV Store na 25 juni 2019 niet langer beschikbaar op tv's van Sony. 

De VEWD TV Store zal worden verwijderd van de betreffende tv-modellen en is na 25 juni 2019 niet langer beschikbaar.

We bedanken u voor uw begrip en bieden onze excuses aan voor eventuele ongemakken.

 

OPMERKING: De sluiting van de 'VEWD TV store' heeft geen effect op de beschikbaarheid van de internetbrowser. De internetbrowser is nog steeds beschikbaar op bepaalde modellen.

 

Een mogelijke oplossingen is gebruik te maken van de Chromecast stick om te casten of de Firestick om de applicatie e.a. erop te installeren.

 

Meer info

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Condensatortje
Ontdekker

Lekker dan , een tv van meer dan 2000 euro waar je niks meer mee kan dan digitale tv kijken , daar heb ik hem toen niet voor aangeschaft , slechte zaak Sony !

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @Condensatortje

Je frustratie is begrijpelijk. Dit is een toestel uit 2014 en de hardware in het apparaat kan niet de vernieuwingen op softwaregebied blijven bijbenen. Alternatief is dat dergelijke apps een impact gaan hebben op de performance van je toestel. Dat is minder wenselijk lijkt me. 

 

De X8505B is zeker een mooi toestel. En als dit je dwars zit van de software, overweeg anders om een chromecast aan te schaffen. Geeft je meer functionaliteit dan ooit in het toestel zelf gezeten heeft en kost niet veel. 

profile.country.NL.title
Ka1986
Nieuw

Inderdaad slecht zaak van sony

niet de moeite om oplossing te zoeken voor andere aanbieder die apps aanbied zonder dat je iets los koopt

met een update komen of nieuwe contract aangaan met VEWD...

super slecht zaak (het is overal elke land zo als google vol mee zit) probleem met sony apps 

 

voor mij geen sony meer, ook raad ik veel mensen geen sony product 

op lange termijn voel ze het wel

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Om Vinc_E aan te halen:

@Vinc_E  schreef:

Dit is een toestel uit 2014 en de hardware in het apparaat kan niet de vernieuwingen op softwaregebied blijven bijbenen. Alternatief is dat dergelijke apps een impact gaan hebben op de performance van je toestel. Dat is minder wenselijk lijkt me. 


Ofdat de applicatie's zoveel zeggend waren van VEWD?

 

De oplossing is het aanschaffen van de Chromecast-stick of de Android Firestick waar je zelf Android applicatie's op kan installeren.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Ka1986
Nieuw

Het betreft: veel sony tv's ook model 2019

waarom zou ik u tv kopen terwijl de goedkoopste kan kopen

dan kan ik toch van zelf de oplossing die u noemde kopen

 

dure tv maar geen apps, 

oplossing is met nieuwe update komen of contract zoals ik eerder vermeld met VEWD aangaan (jullie willen geen contract aansluiten het ligt niet aan VEWD) daar heb ik ze ook voor benaderd SONY WIL HET NIET

ik wil via de tv apps kunnen downloaden, niet alternatief aanbieden die u noemde dat weet ik wel

anders zoals ik zei een goedkope oude lcd tv kopen, daar kan ook een Chromecast-stick in, vindt je niet?

waarom maken jullie geen android van

of direct kunnen downloaden op tv, zoals Youtube NOS en Netflix alles is mogelijk...