Deel jouw ervaring!
Dit topic dient als informatiepunt en discussie platform voor alle vragen en oplossingen omtrent Sony Android TV.
Edit: Fix voor het "freeze" issue is hieronder te downloaden (03-11-2015)
4K TV Firmware update download: KLIK
Full HD TV Firmware update download: KLIK
Sony werkt continu aan verbeteringen en updates voor Android TV. Nieuwe apps worden dagelijks toegevoegd en er wordt regelmatig verbeteringen toegebracht aan het gebruiksgemak.
In dit topic kun je aangeven wat je zelf tegenkomt met het dagelijks gebruik van je Android TV.
De feedback hier kan direct door Sony gebruikt worden om ondersteuning te bieden in de vorm van een oplossing. Tips & tricks en waar mogelijk kan de feedback zelfs bijdragen aan toekomstige firmware updates.
Voor algemene vragen over Android TV is er een support site ingericht. Veel vragen over gebruik en informatie over hoe bijvoorbeeld firmware updates geïnstalleerd kunnen worden, worden hier uitgelegd. Deze site is hier te benaderen.
Een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen zijn hier te vinden.
Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan is dit Android TV topic een mogelijkheid om je vraag, probleem of tip met Android TV gebruikers te delen.
Eerste Tips & tricks:
Aangekondigde updates:
| Feature | Geplande Update |
| Hbbtv ondersteuning | Zomer 2015 |
| Internet Browser/ Opera browser | Zomer 2015 |
| HDD opname | Zomer 2015 |
Daarnaast nog de bekende issues die al eerder zijn genoemd dus die ga ik niet herhalen
Kodi heeft zijn eigen issues, staan los van Android TV.
Je kunt het beste een nightly build gebruiken. Moet je even Googlen welke de audio bug heeft opgelost, want Kodi is nog bezig om DTS goed werkend te krijgen.
Als je de apk installeert, werkt Kodi vrijwel probleemloos.
Hier exact hetzelfde met de wifi. Al moet ik zeggen dat dit na de update in Augustus wel wat beter is geworden en hij sneller het signaal vind. Het duurt wel even na het herstarten voordat mijn 5Ghz signaal wordt gevonden ( Netgear Nighthawk X4 R7500 router)
Morgen komt er een nieuwe Android update beschikbaar.
Stabiliteits update, dus deze bevat nog niet de HDD recording feature. Die zal nog steeds eind februari plaatsvinden.
Onderstaande zaken worden verholpen:
-Occasional TV reboot during channel changing or powering on the TV
-Occasional black screen while powering on the TV
-Overall responsiveness of the TV
De update (v3179) is alleen beschikbaar voor de 2K AndroidTV's.
suc6 ermee,
73's
Update (v3179) geinstalleerd, werkt tot nu toe prima maar ik heb nog niet kunnen testen of de lipsync problemen met Kodi opgelost zijn.
Nogmaals, Kodi staat los van de software updates die Sony uitbrengt.
Als ik jou was zou ik een nightly build handmatig installeren. Even Googlen welke het beste werkt.
@vince_E Hoi,
Zijn jullie bezig met het soepeler maken van tv zenders zappen en het openen van de tv gids? Want ik heb de tv nu een aantal maanden en ik vind het erg vervelend dat als ik de guide open als ik tv aan het kijken ben dat elke keer het geluid en beeld weg valt.
Model: KDL -43W755C
Softwareversie : PKG3.179.0100EUA
Module: quantis (Ziggo)
Ik zal eens een nightly testen. Eerder had ik ook lipsync issues met de ingebouwde videospeler, dat zal ik ook nogmaals testen.