Deel jouw ervaring!
Het afspelen van opgenomen programma's op een externe harde schijf via de usb poort lukt voor geen meter.
Opnemen gaat goed maar het afspelen niet, af en toe een paar minuten of iets langer maar nooit geen hele film!
Hij staat dan maar te laden en na verloop van tijd stopt hij er mee, dus is geen SUCCES !
Dus de harde schijf van ellende maar er af gehaald en op de pc aangesloten en weer een ander probleem :
de pc herkent de de externe schijf niet meer......ondanks dat ik hem heb afgemeld bij de tv, registratie ongedaan gemaakt.
Via schijfbeheer op de computer de externe schijf opgezocht en deze probeer ik nu te formateren wat een langdurig kwestie is. De pc staat nu al een dag te draaien en de schijf is nog maar voor 18 % geformateerd !
Dus ik vraag mij eigen af wat voor software er is opgkomen via de usb poort van de tv !
Al met al valt mijn Bravia KDL 22ex32ex behoorlijk tegen.
o.a. uitzending gemist alleen het NOS nieuws en wat andere flauwe kul waar ik niks aan heb, ondanks de update van regionale zenders. En nu dit probleem weer. Het is " my first sony ", maar ook de laatste denk ik.
m.vr.gr.
Cees22
Mogelijke oorzaken:
- Men heeft beslist dat de film niet digitaal mag worden opgenomen (voordeel van CI+ !!!).
- Firmware up-to-date?
73's
Hetzelfde gebeurt ook met o.a. kassa en radar.
firmware is up to date.
Heb digitale tv van ziggo, is dit de boosdoener ?
de tv staat in de keuken en in de kamer staat nog een analoge tv van jvc, opnemen met een dvd recorder geen enkel probleem. Deze moet binnenkort ook vervangen worden dus laat ik eerst wat beter voorlichten !!
Ik ging voor de sony vanwege het beeld, het slanke model, zgn. internet op de tv voor uitzending gemist wat ook niet echt succes is.
groetjes
cees22
Heb zelf alleen ervaring met opnemen op een HDD vanaf het UPC-netwerk.
Waarschijnlijk kunnen ze je hier verder helpen:http://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php
Neemt de dvd-recorder niet analoog op?
73's