annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Aankoop nieuwe smart-tv (hardhorig)

profile.country.BE.title
Olithyt
Nieuw

Aankoop nieuwe smart-tv (hardhorig)

Beste mensen,

 

Ik ben op zoek naar een nieuwe TV. Ik ben namelijk hardhorig waardoor ik nood heb aan een koptelefoon. Alleen merk ik op dat bij heel veel Smart-TV's (van andere merken dan) geen 3.5mm mini-jack zit en dat bij andere televisies dan het geluid uitvalt eens de koptelefoon aanstaat.

Ik heb bij 1 TV van Sony een optie gezien (online) dat het geluid van de TV blijft spelen eens de koptelefoon aanstaat. Dit is wat ik wil natuurlijk! (het is een draadloze koptelefoon met zendstation)

 

Is dit een standaard iets bij alle Sony TV's?

 

Deze TV's heb ik in het oog

Sony KD-43XF8096 (of een 49)

Sony KD-43XF8505 (of een 49)

 

2de vraag: Bluetooth zal bij elke TV het geluid wegnemen eens de hoofdtelefoon verbonden is veronderstel ik?

 

Mvg

 

 

 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Bedankt voor je bericht! Bij de XF8505 is het mogelijk om tegelijk het geluid via de TV speakers en via een draadloze Sony Bluetooth hoofdtelefoon te beluisteren.

Daarbij kun je dan het geluid van de hoofdtelefoon onafhankelijk van de TV luidspreker regelen. Dus op de hoofdtelefoon zelf kan men het geluid harder of zachter zetten zonder dat de TV zelf harder of zachter gaar.

 

Het is dan echter wel aan te bevelen om hiervoor een Sony Hoofdtelefoon te gebruiken. We kunnen van andere merken namelijk niet garanderen dat het beeld en geluid synchroon loopt. Dit heeft namelijk te maken met het type Bluetooth Chips die worden gebruikt en wij hebben geen inzage in welke Bluetooth chips de andere merken gebruiken.

 

Het is ook mogelijk om een hoofdtelefoon met draad te gebruiken. Ook daarbij is bij de XF8505 het mogelijk om het volume los van de TV speakers te veranderen. Alleen dan moet je wel steeds naar het menu om het volume van de hoofdtelefoon aan te passen.

 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Succes!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In deze link staat er overzicht van alle Bravia TV's  die audio via BlueTooth kunnen transporteren.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!