annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

49X8505B paars/groen beeld met pc

profile.country.NL.title
Ronald66
Ontdekker

49X8505B paars/groen beeld met pc

Gebruikte 49X8505B overgenomen van broer, gebruikte pc op mijn vorige Samsung TV.

Met deze krijg ik zodra videokaart drivers geladen zijn paars/groen beeld met slecht in elkaar overlopende kleuren.

Al probeert:

Andere hdmi ingangen

Andere hdmi kabel

Driver opnieuw geinstalleerd

Pixel instellingen naar rgb

Resoluties veranderd

Verversing frequenties veranderd

Nog niet probeert:

Firmware update 

De laatste zou de 3.006 zijn zijn en ik blijk de 3.004 te hebben. 

Automatische online update deed niets, moet met usb stick gaan proberen, verwacht er echter niet veel van, pc en videokaart zijn even oud als tv. 2014/15

De Android TV Box doet het wel goed.

Ten einde raad

Help

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.NL.title
Ronald66
Ontdekker

Ja, daar ga ik ook van uit.

Maar je aangeboden hulp was een beetje kortaf alsof je mijn eerste post helemaal niet gelezen had.

Je hebt ook je voorlaatste berichtje verwijderd voordat ik vroeg of het een prank was? 

Als de kleuren fout zijn, blauw word paars en andersom, je hebt de screenshot gezien neem ik aan, dan ga je er niet van uit dat je dit oplost met contrast en helderheid of wat voor beeldinstellingen dan ook.

Ik heb verteld dat de Androidbox het perfect doet op zelfde ingang met zelfde hdmi kabel, en dat de pc met dezelfde hdmi kabel het ook perfect doet op de oudere Samsung TV.

Hoe was dan je gedachtengang om te vragen of ik de beeldinstellingen al probeert heb vraag ik me af.

No hard feelings here

 

Just flabbergasted.

Ronald

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Ronald66  schreef:

Je hebt ook je voorlaatste berichtje verwijderd voordat ik vroeg of het een prank was? 


Er is geen bericht verwijderd!!!

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Ronald66
Ontdekker

 

Ja, het beeld is aan te passen, maar kan er niet de corrupte kleuren mee laten verdwijnen.

 

 
 
 
 
profile.country.NL.title
Ronald66_0-1623964459457.png

 

  
Ontdekker
 

Pa3eia: Ben je serieus of is dit een soort prank?

 

Volgens mij stond tussen deze twee berichtjes van mij een bericht van jou, iets van hoe ik bij die instellingen kom die je suggereert.

Ik heb geen twee berichtjes achter mekaar geplaats volgens mij op die twee screenshots na omdat ie me geen twee foto's tegelijk liet selecteren.

Maar goed, even goede vrienden joh.

Ik merk dat ik in rank stijg door meer berichtjes te plaatsen, kan ik zo ook expert worden? 

profile.country.NL.title
roben008
Lid

HDMI Ultra Deep Color eens in- en uitschakelen?

profile.country.NL.title
Ronald66
Ontdekker

Die optie zegt me niets.

Niet tegen gekomen.

Waar zou ik die kunnen vinden?

 

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Heb de X8505 niet meer, maar je zou hem ergens in de instellingen moeten kunnen vinden. Waarschijnlijk bij de beeld- of HDMI-instellingen?