annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

200 euro cashback TV

JJBosman
Nieuw

200 euro cashback TV

Goedemiddag,

 

4 weken geleden goedkeuring gekregen op mijn cashback, dit zou binnen 3 weken overgemaakt worden.

deze week ook al een mail over gestuurd maar geen reactie!

 

ben hier nu vanaf 28 december mee bezig...

waarom duurt dit zo lang, waarom wordt je niet goed ingelicht en wanneer kan ik mijn geld verwachten??

 

groeten,

J. Bosman

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi J. Bosman, 

 

Welkom op de community! 

 

Wij kunnen je verzekeren dat je cashback actie in behandeling is wanneer de gegevens op tijd zijn toegestuurd. Wegens de enorme hoeveelheid aanvragen van de cashbacks is er wat vertraging opgelopen bij de behandeling van de cashback claims en het overmaken van het geld. Erg vervelend voor jou en onze andere consumenten die hier last van ondervinden.
Onze promotieafdeling kan je hierbij dir
ect verder helpen (sonypromotie@consumercare.info) of contacteer ze direct via 0900 287 276 8 (Let erop dat uw toestel en/of provider een 0900 nummer toestaat).

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
Jozef12345
Ontdekker

Geachte,

 

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn aanvraag is goedgekeurd op 15 december. We zijn nu 2 maanden verder en nog niks!! Registratienummer is 389624. Heel jammer dit allemaal. 

 

Jozef Blok

ghoofy46
Nieuw

Beste lezers,

Ook ik heb een probleem met de Sony cashback promotie.

Op 29 dec.2017 LED tv KD49XE9005 gekocht. In het kader van cashback actie zou ik €100 retour ontvangen. Vereiste documenten naar Sony verstuurd.

Op 15 jan. 2018 ontving ik een E-mail met de volgende tekst.

Goed nieuws! Je deelname aan de Sony 4K HDR TV  promotie met registratienummer 418124 is goedgekeurd.

Binnen 3 weken ontvang het cashbackbedrag retour op je rekening.

Tot op heden, inmiddels 4 weken geleden, heeft Sony Benelux het cashbackbeddrag niet overgemaakt.

Bekend verschijnsel !!