annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Webcam doet het niet meer.?

profile.country.NL.title
viresh75
Nieuw

Webcam doet het niet meer.?

Hallo mede forum gebruikers,

Ik zit met een probleem, namelijk dat mijn webcam niet meer wordt herkend en niet in het apparaatbeheer staat. Mijn modelnummer van mijn laptop waarop het probleem zich voordoet is Sony Vaio AR61M. Ik heb tot nu toe 2 keer alles hersteld, maar zonder resultaat. En met herstellen bedoel ik dan, de herstelpartitie gebruiken om de laptop naar de fabrieksstand terug te zetten inc. OS.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen, of kan ik aanspraak maken op de fabrieksgarantie van Sony?

Graag zo spoedig mogelijk antwoord, a.u.b i.v.m het aflopen van mijn garantieperiode.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hoi viresh75,

als je toestel nog steeds in garantie is, contacteer VAIO-Link dan zo snel mogelijk, zodat ze binnen de garantieperiode op de hoogte gesteld zijn van het probleem met jouw webcam. Het lijkt me uit je beschrijving trouwens een hardware-probleem te zijn, aangezien een herinstallatie naar de fabrieksinstellingen geen oplossing biedt.

Gorecki

profile.country.nl_BE.title
@1871532500021538
Bezoeker

Hoi,

ik heb sinds juli 2012 ook een VAIO en die heeft het altijd tot nu toe heel goed gedaan. alleen heb ik sinds vandaag ook het probleem dat mijn webcam niet meer herkend wordt en wordt bij apparaatbeheer als unknown device gezien. ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets werkt. Wat nu?