annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Videokaart problemen Sony Vaio SVE1512P1EB

Qorne92
Nieuw

Videokaart problemen Sony Vaio SVE1512P1EB

Hallo,

 

sinds april heb ik deze Sony laptop, en sindsdien heb ik er alleen maar problemen mee gehad. Al 2 keer een kapotte harde schijf gehad, die dus ook al 2 keer vervangen is. Nu heb ik problemen met mijn videokaart (AMD Raedon HD 7550M/7650M Graphics), en ik wil eerst kijken of dit zelf op te lossen is. Voordat de laptop kapot ging (harde schijf) had ik weinig last hiervan, ik kon gewoon games spelen (als Fifa). Sinds de laaste reparatie starten de games niet meer op. Ik heb daarom de videokaart geupdate enz., maar nu zijn de problemen alleen maar erger. Met opstart krijg ik al te zien dat de Catalist Control Center niet meer werkt, en starten bijvoorbeeld apps als Skype helemaal niet meer op (Windows 8). Skype start alleen op als ik de videokaart uitzet. Ik heb maar weinig verstand van dit soort dingen, maar heeft iemand enig idee wat hier tegen te doen is?

 

Toevoeging: Ook Windows Media Player en Windows Photo Gallery werken niet meer sinds de update(s).

 

Groeten,

Corné

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Qorne92,

 

Wat vervelend dat je nog steeds problemen hebt met je laptop.

Je kan het beste even contact opnemen met de helpdesk op het volgende nummer: 0900-0400278.

Het technische team kan dan even kijken wat er precies aan de hand is.

Laat ze ook weten als je een klacht wilt indienen aangezien je je laptop meerdere malen voor reparatie hebt aangeboden, dan wordt de hele zaak vanaf de eerste reparatie bekeken.

Hopelijk wordt alles snel voor je opgelost en kun je dan weer genieten van je laptop.

 

Groetjes,

 

Amal_S