annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Verschillende vragen over mijn Sony Vaio S series (SVS1311C5E)

profile.country.nl_NL.title
Rosita003
Ontdekker

Verschillende vragen over mijn Sony Vaio S series (SVS1311C5E)

Hallo iedereen,

 

Ik heb ruim een half jaar een geweldige witte Sony Vaio, waar ik erg blij mee ben, maar sindskort merk ik dat mijn touchpad is verkleurd door vingeraanrakingen. weet emand hoe ik dit kan schoonmaken? en of voorkomen? mijn handen zijn gewoon schoon.

 

Kun je bepaalde updates in Vaio update uitschakelen? Vaio update wil steeds een Intel update installeren, deze mislukt steeds, en dat komt denk ik omdat ik de update al heb. daarnaast wil Vaio update NVIDIA Guard Service updaten, maar dit mislukt ook steeds. Hoe kan ik dit oplossen?

Daarnaast wil ik graag mijn Xperia S via bluetooth verbinden met mijn Vaio, maar dit wil ook niet lukken, hoe krijg ik dat voorelkaar (in PC companion)?

 

Groetjes Rosita

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Helaas kan ik misschien alleen je laatste vraag beantwoorden.

 

Waarom via blueTooth?

 

Als de Vaio en de Xperia S met het wifi thuisnetwerk verbonden zijn,

kun je d.m.v. Wifi File Explorer PRO op de Xperia S en via je browser op de Vaio alle bestanden uitwisselen tussen die twee.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
Rosita003
Ontdekker

Hai, bedankt voor je antwoord. :slight_smile:

 

Ik wilde idd bestanden draadloos verzenden en met mijn vorige laptop (Dell) kon ik dat altijd heel makkelijk via bluetooth, maar ik ga het eens proberen!

 

Ps weet je hoe je het touchpad kunt uitschakelen? Wil aan mijn muis wennen hahaha lijkt me ook beter voor mn hand.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bestanden draadloos overzetten d.m.v. Wifi File Explorer PRO is helemaal gemakkelijk en super snel.

 

Helaas ben ik (nog) niet inbezit van een Vaio.

 

Normaal is het zo dat als je een bijv. blueTooth muis gebruikt is het touch-pad dacht ik  in het configuratiescherm -  muis uit te schakelen.

 

73's

 

ps. kijk eens in je "priveberichten" :wink:

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
Rosita003
Ontdekker

Dankjewel!!!

 

Ik heb mn touchpad net schoongemaakt met nagellak remover zonder aceton, gelijk met een droge doek erachteraan en dat heeft wel een beetje geholpen, maar ik krijg het niet helemaal weg