annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ventilator lawaai VAIO Fit 13A

Robert-Jaap
Nieuw

Ventilator lawaai VAIO Fit 13A

Ik heb zojuist mijn VAIO Fit 13A ontvangen en de ventilator maakt vanaf het eerste moment van opstarten onacceptabel veel lawaai. Hebben meer mensen deze ervaring? Via google kwam ik op de Amerikaanse equivalent van deze website waar er ook over geklaagd werd. Heeft iemand een oplossing, bijvoorkeur SONY zelf.

 

5 ANTWOORDEN 5
WebVize
Nieuw

Ik heb de Flip 13 nu 10 dagen in mijn bezit en ik ga morgen maar eens bellen.. Ik wordt er niet goed van..
Het is een herrie!! Je moet hem in 'Silent' zetten maar dan sta je ineens op 800 mhz ?!?! Hier heb ik geen i7 voor aangeschaft 😞
Ik hoop dat ze snel een update uitbrengen want anders gaat deze helaas retour!!

Ik kan me niet voorstellen dat je een 1300 euro uitgeeft om de hele dag naareen stofzuiger te zitten luisteren.

Dus mocht iemand van Sony meekijken? ik denk niet dat ik de enige ben met het probleem..

Heb onderhand de zoem nog in mijn oren zitten als ik de Vaio uit zet 😞

 

Het is net of er geen isolatie rubber onder de fan zit.. waardoor alles resoneert ofzo..of ze hebben wel heel goedkope fans er in geplaatst.. volgens mij kunnen die vele malen stiller!!

KelvinV
Bijdrager

Wat vervelend om te horen, wellicht dat Sony support jullie hier bij kan helpen? Zij zijn te bereiken op 020-346 9303. 

echtetjibbe
Ontdekker

Ik heb exact hetzelfde probleem, om gek van te worden en onacceptabel. Ben direct teruggegaan naar mediamarkt. Daar hebben ze hem ter reparatie opgestuurd, maar ze zeiden er tegelijk bij dat er waarschijnlijk niets aan gedaan kon worden. Toevallig (of waarschijnlijk niet, want iedereen die deze ultrabook koopt heeft dit probleem natuurlijk) was er net een exemplaar retour gekomen van 'reparatie', en die had nog steeds hetzelfde euvel. Die lui van mediamarkt weigerden echter ruil, omdat er volgens hen niets met het product mis was. Ik zou contact met sony op moeten nemen. Laatste woord is hier nog niet over gezegd. Morgen sowieso maar eens contact met sony opnemen! Hoe is het bij jou afgelopen?

odysiuos
Nieuw

Hi Guys,

I personally have solved this problem by logging into the BIOS, then enabling C3/C6 State Support option.

 

good luck

 

Harry

Giolovin
Ontdekker

What does those settings mean?