annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

VAIO Z - wat is het verschil tussen de finishes?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
thany21
Bezoeker

VAIO Z - wat is het verschil tussen de finishes?

Bij het bestellen van een VAIO Z kun je heel gezellig tussen Zwart, Carbon Black en Premium Black kiezen. Maar ik kan nergens vinden wat precies het verschil is. Bij zulke opties verwacht ik wel meer dan een piepklein plaatje (ernaast) voor alledrie, die alleen een ander glansje hebben.

Zijn er niet een drietal mooie closeups en/of in hoge resolutie, zodat ik duidelijk kan zien waar ik voor betaal (of waarvoor ik niet wil betalen)?

Message was edited by: -Tycho-

ongeldige/gebroken link

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste thany21,


Zo nu en dan is er wel iemand van Sony op het forum aanwezig, maar dit is niet vanzelfsprekend. Nogmaals, het doel van dit forum is er juist voor dat gebruikers onderling informatie en ervaringen met elkaar uit kunnen wisselen. Wanneer gebruikers direct een reactie van een Sony medewerker willen, doen zij er beter aan contact op te nemen met Sony Support.


Ik heb echter even voor u op google gekeken en de volgende afbeelding gevonden: http://bit.ly/WMVst1

Hopelijk heeft u daar wat aan. Verder zal ik Sony erop attenderen dat de verschillen tussen Black Carbon, Premium Black en Black wellicht wat duidelijker op de productpagina kunnen worden weergegeven.


Met vriendelijke groet,


-Tycho-

Forum Moderator

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
thany21
Bezoeker

Heel fijn, Sony, dat u hier zo spoedig op kon reageren... NOT dus.


Les voor de volgende keer: geef aan wat de verschillen zijn, maak fatsoenlijke detailfoto's en REAGEER op een vraag. U had meer aan mij kunnen verdienen, want als ik 0,0 verschil zie tussen 3 opties, pak ik lekker de goedkoopste.


Volgende keer beter, heh Sony?

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste thany21,


Dit Sony Forum is een gebruikers forum, waar andere gebruikers elkaar kunnen helpen met tips en met elkaars te beantwoorden. Helaas is er in uw geval niemand geweest die hier een antwoord op wist. Als u direct contact op wou nemen met Sony, kan ik u alleen naar de helplijn verwijzen:


http://www.sony.nl/support/nl/contacts/vaio


Ik hoop dat dit een verklaring geeft.


met vriendelijke groet,

-Tycho-

Forum Moderator



profile.country.nl_NL.title
thany21
Bezoeker

Ik verwacht van een forum over Sony producten op de Sony website met Sony vragen aan Sony personeel, dat er wel mensen van Sony meekijken. Het is uiteindelijk ook in Sony's voordeel.



profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste thany21,


Zo nu en dan is er wel iemand van Sony op het forum aanwezig, maar dit is niet vanzelfsprekend. Nogmaals, het doel van dit forum is er juist voor dat gebruikers onderling informatie en ervaringen met elkaar uit kunnen wisselen. Wanneer gebruikers direct een reactie van een Sony medewerker willen, doen zij er beter aan contact op te nemen met Sony Support.


Ik heb echter even voor u op google gekeken en de volgende afbeelding gevonden: http://bit.ly/WMVst1

Hopelijk heeft u daar wat aan. Verder zal ik Sony erop attenderen dat de verschillen tussen Black Carbon, Premium Black en Black wellicht wat duidelijker op de productpagina kunnen worden weergegeven.


Met vriendelijke groet,


-Tycho-

Forum Moderator