annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vaio update werkt niet [SVE1513V1ESI]

BasWilts
Nieuw

Vaio update werkt niet [SVE1513V1ESI]

Beste allemaal,

 

Recent heb ik een Sony Vaio SVE1513V1SEI aangeschaft. In de winkel leek het me een topapparaat maar nu begin ik mijn twijfels te krijgen. Windows 8 is relatief simpel geïnstalleerd (slechts 2 keer tussendoor vastgelopen en moeten herstarten). Daarna volgde een dag lang updates van Windows, soit. Nu wil ik via Vaio Update alle updates installeren. Dit in de hoop dat ik dan wel programma's zoals VLC media player kan downloaden en installeren. Terug naar Vaio Update...

Het bekende probleem: je krijgt een bericht dat Vaio Update eerst zelf geüpdate moet worden. Ik klik op doorgaan/ok en bij het icoontje van Vaio Update (bij de verborgen pictogrammen rechtsonder) komt "Vaio updates aan het downloaden" te staan. Dit verdwijnt uiteindelijk maar vervolgens gebeurt er niets. Wat doe ik fout en hoe kan ik dit oplossen?

 

Met vriendelijke groet

1 ANTWOORD 1
simvanno
Nieuw

Bekend probleem, recentelijk ook last van gehad en bij Sony Support aangekaart (mijn VAIO: SVS15112C5E).

Support stuurt een dergelijk verzoek door naar de betreffende techneuten....

In iedergeval was dit probleem bij mij al dan niet spontaan opgelost. Ik had niets in mijn configuratie gewijzigd, maar of het nou door Sony-techneuten is opgelost? In iedergeval geen terugmelding van Sony support ontvangen