annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

VAIO SVE1512E6EW - Herstellen naar fabrieksinstellingen Windows 8

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
FaNass
Bezoeker

VAIO SVE1512E6EW - Herstellen naar fabrieksinstellingen Windows 8

Ik heb vorige week een notebook gekocht dat als showroom model gebruikt werd. De verkoopster raadde mij aan eerst de laptop te formatteren naar fabrieksinstellingen alvorens er echt mee aan de slag te gaan. Ik heb dit via de meegeleverde instructies geprobeerd maar ik krijg het bericht "Insert your Windows installation or recovery media to continue".

Ik ben in contact geweest met de winkel en ze adviseerden om een herstelmedia aan te maken wat ik ook heb gedaan maar dat is gewoon een back-up van alles wat al op de pc stond.

Weet er iemand hoe ik de pc kan herstellen naar fabrieksinstellingen (notebook draait op Windows 8)? Bij andere notebooks dat ik gebruikte was de image opgeslagen in een aparte partitie en waren er bepaalde stappen te volgen.

Hier lijkt het wat ingewikkelder te zijn.

Dank bij voorbaat voor de spoedige reactie.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_BE.title
Eddy_DS
Bezoeker

Je kan best je pc uitschakelen en hem terug opstarten via de "ASSIST" knop. Hierdoor kom je in een menu om je laptop terug op fabrieksinstellingen te zetten.

Groeten

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_BE.title
Eddy_DS
Bezoeker

Je kan best je pc uitschakelen en hem terug opstarten via de "ASSIST" knop. Hierdoor kom je in een menu om je laptop terug op fabrieksinstellingen te zetten.

Groeten